HTC U ۱۱ از HTC U Ultra ارزان‌تر خواهد بود

عصر کالا- فقط ۷۲ ساعت تا معرفی جدیدترین پرچم‌دار شرکت HTC، گوشی HTC U ۱۱ باقی مانده است.

HTC U ۱۱ از HTC U Ultra ارزان‌تر خواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاهخ بری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، این مدل مجموعه مشخصات یک گوشی رده‌بالا را دارد. در HTC U 11 از تراشه اسنپ‌دراگون 835 استفاده شده و یکی از ویژگی‌های خاص این گوشی امکان فشردن کناره‌های گوشی برای کار با رابط کاربری آن است.

    با توجه به اینکه HTC U 11 مدل رده‌بالایی است، قطعا نمی‌توان قیمت آن را ارزان فرض کرد. با این وجود یک گزارش جدید از منابع تایوانی ادعا کرده این پرچم‌دار جدید ممکن است ارزان‌تر از گوشی HTC U Ultra باشد. HTC U Ultra اولین گوشی رده‌بالایی است که امسال توسط HTC وارد بازار شد. گزارش‌ها مدعی‌اند گوشی جدید شرکت HTC، قیمتی حدود 662 دلار خواهد داشت.

    البته باید این نکته را در نظر داشت که قیمت‌ گوشی کشور به کشور متفاوت خواهد بود. اما اگر این گزارش درست باشد انتظار داریم مدل U 11 از U Ultra دست کم در ایالات متحده آمریکا قیمت ارزان‌تری داشته باشد. گوشی HTC U Ultra در حال حاضر به قیمت 749 دلار به فروش می‌رسد. این قیمت در بسیاری از ارزیابی‌های کارشناسی قیمتی بیش از حد بالا در نظر گرفته شده بود.

    ظاهرا این گوشی از روز 29 اردیبهشت ماه به بازار عرضه خواهد شد. معرفی گوشی هم همانطور که گفتیم به زودی و ظرف روزهای آینده اتفاق می‌افتد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر