معرفی اولین گوشی که در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود

عصر کالا- شرکت اوپو گوشی خاص خود را که دارای باتری توانمند و شارژر فوق سریع است، معرفی کرد.

معرفی اولین گوشی که در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شارژر سریع تلفن همراه یکی از هدف‌هایی است که شرکت‌های مختلف فناوری در جهان با تلاش بسیار همواره به دنبال دستیابی به آن هستند. حال اوپو با معرفی گوشی خاص خود که دارای باتری 4 هزار میلی‌آمپر است و در کمتر از 30 دقیقه به صورت کامل انرژی از دست رفته خود را بازیابی می‌کند معرفی کرد.

    رکورد قبلی کوتاه‌ترین زمان لازم برای شارژ نیز در اختیار شرکت اوپو بود. این شرکت پیش از دستیابی به رکورد جدید اعلام کرده بود تلفن همراه Find X Lamborghini اوپو با باتری 3400 میلی‌آمپر در 35 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شد. گوشی جدید اوپو که Ace نام دارد با شارژر 65 واتی به مشتریان عرضه می‌شود. چنین توانایی در شارژ یک تلفن همراه تا حد زیادی توجه کاربران را به خود جلب می‌کند.

    گوشی جدید اوپو در کمتر از 30 دقیقه شارژ می‌شود

    توانایی شگفت‌انگیز باتری تنها مزیت گوشی Ace اوپو نیست بلکه ویژگی‌های دیگری نظیر پردازنده اسنپدراگون+ 855، نمایشگر 6.5 اینچی با روزلوشن 1080p و دوربین 48 مگاپیکسل از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است. پرچمدار جدید اوپو به حسگر‌هایی خاص در دوربین خود مجهز شده است که با آنالیز تصویر بهترین نتیجه ممکن را ارائه می‌دهد.

    گوشی جدید اوپو با وجود مشخصات مناسب خود قیمتی تقریبا مناسب دارد و با هزینه 420 دلار قابل خریداری است. شرکت اوپو با وجود اینکه نامی کمتر شنیده شده در میان شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند در جهان است، ولی تلاش زیادی برای ارتقاء کیفی سطح محصولات خود انجام داده است و برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تولید محصولات قدرتمند در آینده نیز انجام داده است.

    با توجه به رقابت شدیدی که در میان غول‌‍‌های فناوری وجود دارد شرکت‌هایی مانند اوپو باید با تولید دستگاه‌های با توانایی‌‎های خاص کاربران را جذب کرده و زمینه پیشرفت خود را مهیا سازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر