با ال‌جی X Charge کل آخر هفته شارژر لازم ندارید

عصر کالا- سرویس موبایلی جدید شرکت رسانه‌ای Comcast که Xfinity Mobile نام دارد به‌تازگی یک گوشی مینیمال عجیب ساخته است.

با ال‌جی X Charge کل آخر هفته شارژر لازم ندارید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، محصول جدید ال‌جی یک گوشی مینیمال عجیب به نام LG X Charge است؛ یک گوشی هوشمند «ارزان قیمت» با باتری غول‌پیکر به ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت.

    ال‌جی X Charge ، یک گوشی هوشمند با باتری غول‌پیکر به  ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت است و از این نظر، از هیولای 4100 میلی‌آمپر ساعتی ال‌جی اکس پاور (LG X power) سبقت گرفته است. دیگر امکانات این گوشی چندان چشمگیر نیستند و می‌توان گفت ازنظر سایر ویژگی‌ها گوشی معمولی به‌حساب می‌آید. اندروید 7.0 نوقا، پردازنده هشت هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل مجموعه مشخصه‌های ال‌جی اکس چارج هستند.

    جالب است که این گوشی با وجود باتری بزرگش، قطر بدنه‌ی غیرمعمولی ندارد و با ضخامت 8.4  میلی‌متری‌اش از گوشی‌‌های موتورولا با باتری‌های غول پیکرشان هم باریک‌تر است.
    متاسفانه هنوز نمی‌دانیم ال‌جی X Charge با چه قیمتی به بازار می‌آید؛ هرچند قیمتی که تخمین زده می‌شود 200 دلار است. با این‌که ویژگی‌های این گوشی میان رده محسوب می‌شود؛ اما با توجه به اینکه سازندگان آن وعده‌ی طول عمر باتری چندروزه (all weekend) داده‌اند، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم قیمت بسیار پایینی داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر