کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود

عصر کالا- گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد کابل شارژ نسل بعدی گوشی‌های آیفون همانند گوشی‌های اندرویدی خواهد شد.

کابل شارژر آیفون‌های جدید شبیه اندروید می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در صورتی که صحت تصاویر منتشره در فضای مجازی تایید شود، نسل بعدی و آتی گوشی‌های هوشمند آیفون به درگاه USB-C مجهز می‌شود و در این صورت، کابل شارژ آیفون برای گوشی‌های اندرویدی نیز بکار خواهد رفت.

    تصاویر جدید نشان می‌دهد که اپل قصد دارد درگاه ورودی شارژ گوشی‌های آیفون مدل 2018 را تغییر داده و به درگاه USB-C تبدیل کند. بدون شک این تغییر مثبتی به شمار می‌رود که به موجب آن، کابل شارژر آیفون‌های جدید دقیقا همانند کابل شارژ گوشی‌های اندرویدی جدیدی که به درگاه  USB-C مجهزند، خواهد شد.

    این برای آن دسته از کاربرانی که معمولا در محیط کار و  به دور از منزل به‌دنبال کابل شارژر برای گوشی آیفون خود می‌گردند و معمولا دشواری زیادی در پیدا کردن کابل مخصوص آیفون دارند، خبر بسیار خوشایندی به شمار می‌رود.

    درگاه USB-C مزایای فوق‌العاده خوبی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انتقال اطلاعات، نمایش زنده صدا و تصویر، شارژ سریع و اتصال کارت‌ گرافیک خارجی اشاره کرد؛ همچنین وجود این درگاه می‌تواند جایگزین سایر درگاه‌های دستگاه‌های الکترونیکی همچون پورت HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا برروی گوشی‌ هوشمند و رایانه‌ شود. همه این دلایل می‌تواند بهانه محکمی برای اپل باشد تا از فناوری اتصال لایتنینگ دست بردارد و به سوی فناوری جدید درگاه usb- c پیش برود.

    پیش از این گزارش‌های دیگری منتشر شده بود که نشان می‌داد آیفون‌های مدل 2018 قرار است به درگاه USB – C و قابلیت شارژ سریع مجهز شوند. اپل، آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر