گوشی‌های ۲۰۱۸ در عرض ۵ دقیقه شارژ می‌شوند

عصر کالا- زمانی که گوشی‌های هوشمند تازه وارد بازار شده بودند، طول عمر اندک باتری و خالی شدن زود هنگام شارژ آن‌ها از مشکلاتی بود که کاربران با آن روبه رو بوده‌اند. اما امروزه به لطف فناوری شارژ سریع این مشکلات رفع شده و گوشی در مدت کمی شارژ می‌شوند.

گوشی‌های ۲۰۱۸ در عرض ۵ دقیقه شارژ می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، خبرهای جدید حاکی است سال آینده این زمان حتی کمتر هم می‌شود. سال آینده گوشی‌های هوشمندی وارد بازار خواهد شد که می‌توانند در عرض 5 دقیقه شارژ شوند. شرکت نوپای StoreDot فناوری شارژ سریع باتری‌های خود را اولین بار در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد. از معرفی این فناوری دو سال می‌گذرد اما رییس هیات مدیره این شرکت در گفت و گو با BBC گفته به اعتقاد او این فناوری هم اکنون آماده است و می‌تواند وارد روند تولید گوشی‌های هوشمند 2018 گردد.

    در نتیجه سال آینده می‌توانیم شاهد آن باشیم که تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند از فناوری باتری‌های StoreDot در گوشی‌های خود استفاده کنند. البته برخی از متخصصان درباره این فناوری تردید دارند. «بن وود» از تحلیلگران فناوری در CCS Insight درباره سرعت شارژی که این شرکت ادعا کرده تردید دارد و می‌گوید در صورتی که این شرکت نوپا به چنین فناوری دست یافته باشد می‌تواند تحول بزرگی در صنعت موبایل ایجاد کند، وی می‌گوید: «خطر کردن در انتخاب فناوری باتری می‌تواند خطرناک باشد. تجربه به من نشان داده که در این شرایط همیشه شکاک باشم. نظر من این است که آینده همه چیز را روشن می‌کند.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر