آپدیت جدید «آی او اس» شارژ آیفون را تمام می کند

عصر کالا- کاربران آیفون ادعا می کنند پس از ارتقای سیستم عامل به آخرین نسخه «آی او اس» شارژ دستگاه به سرعت تمام می شود.

آپدیت جدید «آی او اس» شارژ آیفون را تمام می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، به نظر می رسد آپدیت نسخه جدید سیستم عامل اپل دردسرساز شده است. کاربران دستگاه های این شرکت از مصرف سریع شارژ باتری پس از آپدیت iOS13 گله دارند.

    طبق گزارش های مختلف آخرین آپدیت سیستم عامل اپل (iOS13.1.2) سبب می شود شارژ باتری طی چند ساعت مصرف شود و برخی از دستگاه ها هنگام شارژ نیز داغ شده بودند.

    البته اپل هنوز بیانیه ای رسمی دراین باره منتشر نکرده اما به نظر می رسد این اختلال روی مدل های مختلف آیفون (آیفون 6 تا آیفون 11 پرومکس) تاثیر گذاشته است.

    این شرکت آپدیت iOS13.1.2 را ماه گذشته ارائه کرد. هرچند این آپدیت تغییرات زیادی دارد مانند گزینه های اصلاح عکس و ارتقای ویژگی های امنیتی، اما باگ های مختلفی نیز در آن رصد شده است.

    کاربران گزارش داده اند پس از ارتقای سیستم عامل دستگاه شاهد تخلیه سریع شارژ، حذف شماره تماس ها و ایمیل های خود بوده اند. حتی سیری نیز پس از ارتقای دستگاه به آپدیت جدید با مشکلاتی روبرو شده است و به عنوان مثال سیری به طور خودکار تماس تلفنی را روی بلندگو برقرار می کند.

    عده ای دیگر از کاربران نیز ادعا می کنند شارژ دستگاه خیلی زود تمام می شود. یکی از کاربران آیفون در توئیتر خود نوشت: آپدیت iOS13.1.2  شارژ باتری آیفون 7 مرا به سرعت تمام می کند. طی 2 ساعت 70 درصد شارژ  دستگاه مصرف شد. دستگاه کند کار می کند و به سرعت داغ می شود.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر