شارژ آیفون‌ها با نسل بعدی کیس‌های ایرپاد

عصر کالا- نسل بعدی از ایرپادهای شرکت اپل امکان دارد با قابلیت شارژ کردن گوشی‌های آیفون تولید شوند.

شارژ آیفون‌ها با نسل بعدی کیس‌های ایرپاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارش‌های جدید، اپل قصد دارد روش جدیدی برای شارژ بی‌سیم گوشی‌های آیفون خود رونمایی کند. در این روش جدید قرار است از کیس‌های ایرپاد برای شارژ استفاده شود. اگر این طرح به نتیجه برسد با آن می‌توانید هر جا که هستید، گوشی‌های آیفون خود را شارژ نگه دارید. گفته می‌شود این فناوری فقط با گوشی‌های  iPhone 8 Plus، iPhone 8 و X قابل استفاده خواهد بود. اپل می‌تواند این قابلیت را تا آخر امسال به بازار معرفی کند اما این پروژه کاملا بستگی به نسل جدید شارژر بی‌سیم اپل دارد.

    بر اساس گزارشی از Nikkei که منبع موثقی در زمینه تکنولوژی است، افزودن این قابلیت به کیس ایرپاد اپل اصلا سخت نیست تا بتوانند به صورت بدون سیم دستگاه‌های آیفون را شارژ کنند اما نباید انتظار افزوده شدن سریع آن‌ها به دستگاه‌های اپل را داشت چرا که تکنولوژی شارژ بی‌سیم اپل تا آخر امسال عقب افتاده است. همانطور که از قبل اعلام شده بود که مت‌های شارژ بی‌سیم اپل با تکنولوژی AirPower در ماه سپتامبر به بازارها خواهند آمد و ما باید بعد از تولید این دستگاه‌ها منتظر کیس جدید ایرپاد باشیم.

    با این حال انتظار می‌رود تعداد افرادی که دوست دارند با کیس‌های ایرپاد خود، آیفونشان را شارژ کنند کم نیست و همه بی صبرانه منتظر این تکنولوژی هستند. Nikkei گزارش کرده است که انتظار می‌رود کیس ایرپادهای شارژکننده آیفون تا آخر امسال به بازار بیایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر