ماشین تایپ جیبی هم از راه رسید

عصر کالا- در بسیاری از مواقع ما نیاز به استفاده از رایانه برای تایپ کردن داریم، اما در شرایطی هستیم که به آن دسترسی نداریم و از سوی دیگر صفحه کوچک نمایشگر تلفن همراه نیز برای رفع نیازهای ما کافی نیست.

ماشین تایپ جیبی هم از راه رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, در چنین شرایطی وجود یک دستگاه کوچک تایپ جیبی می تواند بسیاری از مشکلات ما را برطرف کند و اگر این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد، می توان از آن برای انتقال سریع مطالب و رفع نیازهای حرفه ای و اداری بهره گرفت.

    راه حل تازه این مشکل دستگاهی به نام پومرا است که یک دستگاه کوچک و فشرده محسوب شده و با تازدن دو طرف صفحه کلید می توان آن را در جیب جای داد.

    پومرا که متشکل از یک صفحه کلید تاشو و نمایشگری کوچک است با استفاده از باتری کار می کند و بلافاصله بعد از روشن کردن قابل استفاده است. وزن کم و عمر باتری زیاد از جمله مزایای این محصول محسوب می شود. ابعاد این دستگاه بعد از تا زدن به 17 در 15.5 میلیمتر می رسد و با استفاده از دو باتری معمولی می توان به مدت 20 ساعت از آن استفاده کرد.

    امکان نصب حافظه فلاش و کارت اس دی، تبدیل کدهای کیو آر، اجرای فایل های فلاش، اتصال به اینترنت بی سیم و سیمی هم برای این دستگاه که در پاییز امسال به بازار می آید پیش بینی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر