نخستین ساعت هوشمند گوگل کی معرفی می شود؟

عصر کالا- گوگل قرار است نخستین ساعت هوشمند را در کنار گوشی هوشمند پیکسل ۳ در سه ماهه پایانی سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کند.

نخستین ساعت هوشمند گوگل کی معرفی می شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, گوگل با اینکه خود صاحب اختیار و توسعه دهنده سیستم عامل محبوب اندروید است، اما تاکنون از ساعت مچی هوشمند اختصاصی خود رونمایی نکرده است. در واقع، تاکنون نسخه اندروید وِر ( Android wear) که به طور اختصاصی برای گجت های هوشمند همچون ساعت های مچی هوشمند توسعه داده و ارائه شده، مورد استفاده و تولید خود شرکت گوگل نبوده است، بلکه سایر برندهای فعال در عرصه تکنولوژی بودند که گوی رقابت را از گوگل ربوده و به طراحی و تولید انبوه ساعت های هوشمند پرداخته اند.

    حالا به نظر می رسد که گوگل نیز به این نتیجه رسیده است که ساعت های مچی هوشمند نیز از جمله محصولاتی هستند که علاوه بر سودآوری بالا، از استقبال بی نظیری از سوی کاربران جهانی برخوردار می شوند بنابراین برند گوگل در گجت های هوشمند نیز به موفقیت چشمگیری دست پیدا می کند.

    گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت گوگل می خواهد در سه ماهه پایانی (پاییز) سال جاری 2018 میلادی از نخستین ساعت هوشمند خود همراه با معرفی گوشی هوشمند و پرچمدارش یعنی پیکسل 3، رونمایی کند.

    بر اساس این شایعات و گزارش ها، ساعت هوشمند گوگل، پیکسل نام دارد و از قابلیت های جذاب و جدیدی بهره مند است تا بتواند با سایر برندهای تکنولوژی فعال در بازارهای جهانی به رقابت بپردازد.

    به طور قطع، یکی از مهم ترین و بزرگترین رقبای گوگل، شرکت اپل است چراکه در زمینه ساعت های هوشمند، اپل واچ سهم بسیار بزرگی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است.

    هنوز مشخص نیست که این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد چه نوع طراحی داشته باشد و آیا صفحه نمایش آن مربعی شکل همچون اپل واچ خواهد بود یا دایره مانند همچون برندهای اندرویدی.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر