فهرست محبوب ترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸

عصر کالا- بر اساس تازه ترین آمار منتشر شده توسط استراتژی آنالیتیکس، چهار گوشی تولیدی شرکت اپل در صدر فهرست پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند قرار گرفته اند.

فهرست محبوب ترین گوشی های سه ماهه اول سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این فهرست که مربوط به سه ماهه اول سال 2018 است نشان می دهد گوشی آیفون ایکس با فروش 16 میلیون واحدی در صدر فهرست گوشی های محبوب قرار دارد.

    بعد از آیفون ایکس، آیفون 8 و 8 پلاس و 7 رتبه های دوم تا چهارم را در اختیار دارند. اپل با عرضه این چهار گوشی پرطرفدار در مجموع 4.6 درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند را در سه ماهه اول سال 2018 در اختیار داشته است. میزان عرضه ، آیفون 8 و 8 پلاس و 7 طی این مدت به ترتیب 12.5، 8.3 و 5.6 میلیون واحد بوده است.

    بعد از این چهار گوشی اپل، شرکت شیوامی با عرضه تلفن همراه Redmi 5A رتبه پنجم را از آن خود کرده است. میزان عرضه این گوشی 5.4 میلیون واحد بوده است.

    رتبه ششم نیز متعلق به سامسونگ است که گوشی گالکسی اس 9 پلاس را با نمایشگر 6.2 اینچی تولید کرده است. در مجموع تعداد 5.3 میلیون واحد از این گوشی در سه ماهه اول سال 2018 به فروش رفته است. البته زمان زیادی از عرضه این گوشی نمی گذرد و لذا احتمال می رود گالکسی اس 9 پلاس به رقیبی جدی برای آیفون مبدل شود.

    پیش بینی می شود در سه ماهه دوم سال 2018 هم محبوبیت آیفون ایکس ادامه یابد که علت آن طراحی خاص، دوربین پیشرفته و برنامه های متنوع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر