آیفون ۶.۱ اینچی لمس سه‌بعدی ندارد

عصر کالا- تحلیلگر مشهور محصولات اپل به تازگی اعلام کرده است که گوشی جدید آیفون ۶.۱ اینچی، از قابلیت لمس سه بعدی بی‌بهره خواهد بود.

آیفون ۶.۱ اینچی لمس سه‌بعدی ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, مینگ چی کو – تحلیلگر مشهور محصولات اپل فعال در موسسه تحقیقاتی  Securities KGI – در تازه‌ترین پیش‌بینی خود اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند آیفون 6.1 اینچی که قرار است در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی معرفی و سپس روانه بازار شوند، فاقد فناوری لمس سه بعدی خواهند بود ولی بجای آن، از فناوری CGS به منظور افزایش مقاومت نمایشگر بهره‌مند خواهد شد.

    اپل با اینکه گوشی آیفون 10 (ایکس) را با نمایشگر اولد عرضه کرد، اما می‌خواهد همچنان به روند تولید و عرضه گوشی‌های مجهز به صفحه نمایش LCD ادامه دهد. به همین خاطر انتظار می‌رود جانشینان آیفون 8 و 8 پلاس از داشتن پنل‌های اولد بی‌بهره باشند.

    این تحلیلگر مشهور می‌گوید: آیفون‌های جدید مدل 2018 اپل احتمالا از یک فناوری لمس جدید بهره می‌برند که این امر فقدان تجهیز به لمس سه بعدی را به دنبال خواهد داشت.

    وی در ادامه برآوردهای خود عنوان می‌کند که این آیفون‌ها احتمالا وزن کمتر و سبک‌تری خواهند داشت و نسبت به ضربه از مقاومت بالاتری برخودارند.

    انتظار می‌رود قیمت پایه آیفون‌های مجهز به نمایشگر LCD 2018 اپل، 550 دلار باشد، این درحالیست که برچسب قیمت ارزان‌ترین نسخه آیفون 8 از 699 دلار آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر