تولید کلاه محافظ ورزشی برای تحلیل داده ها و حفظ امنیت

عصر کالا- امروزه در بسیاری از ورزش ها از کلاه های محافظ برای حفظ امنیت ورزشکاران در زمان برخورد با دیگر بازیکنان استفاده می شود، اما قرار است این کلاه ها کارکردهای بیشتری پیدا کنند.

تولید کلاه محافظ ورزشی برای تحلیل داده ها و حفظ امنیت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, شرکت ریدل از تولید کلاه محافظ ورزشی جدیدی به نام ITT خبر داده که قادر به تجزیه و تحلیل داده های دریافتی از زمین مسابقه به منظور افزایش ایمنی ورزشکاران است.

    این کلاه که در زمان انجام ورزش های خشنی مانند فوتبال امریکایی یا هاکی مورد استفاده قرار می گیرد، با بررسی و تحلیل ضربات دریافتی پیشنهادات و توصیه هایی به منظور کاهش خطر بیهوش شدن یا آسیب دیدن ورزشکاران ارائه می دهد.

    بر روی این کلاه محافظ یک سیستم کنترل و نظارت موسوم به InSite نصب شده که قادر به شناسایی و بررسی شدت ضربات وارده به 5 نقطه مختلف سر است. در صورتی که این سیستم تشخیص دهد تعداد و شدت ضربات واردشده به سر در حال عبور از حد مجاز است، پیام هشداری را برای رایانه یا گوشی تعریف شده توسط سیستم ارسال می کند.

    این اطلاعات هر 5 دقیقه یک بار برای یک پلتفورم تحت وب هم ارسال می شود تا در زمان انجام رقابت ورزشی یا تمرینی تحلیل و کنترل شوند. نرم افزار InSite هم داده های مربوط به هر بازیکن ورزشی را جمع آوری و به روز می کند تا در مورد میزان ایمنی و وضعیت سلامتی هر فرد به طور مستقل تصمیم گیری شود. قرار است این سیستم امسال به برخی تیم های ورزشی علاقمند فروخته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر