گام بلند شیائومی برای فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند

عصر کالا- شیائومی در فکرِ فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ میلادی است.

گام بلند شیائومی برای فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع آگاه تایوانی، شیائومی، شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، قصد دارد در سال جاری 2018 میلادی به فروش 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند دست یابد.

    موسسه IDC در گزارشی که در اوایل سال جاری منتشر کرد، از کاهش پنج درصدی تولید گوشی‌های هوشمند شیائومی خبر داد. حالا یک منبع آگاه تایوانی اطلاعات و جزئیات جدیدی را فاش کرده است که گزارش IDC را نقض می‌کند. بر اساس این اطلاعات، شیائومی تصمیم گرفته است تولید و فروش گوشی‌های هوشمند خود را در سال 2018 به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد.

    شرکت‌های اوپو، ویوو، شیائومی و هواوی که از بزرگترین تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند هستند، همگی اعلام کرده‌اند که می‌خواهند فروش محصولات خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند تا بدین ترتیب بتوانند به برنامه‌های بلندپروازانه خود برای قبضه بازار برسند. طبق این آمار، شیائومی قصد دارد بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را تا ماه دسامبر به فروش برساند.

    این در حالیست که شیائومی در سال گذشته، موفق به فروش 90 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد. به همین خاطر، تحلیلگران بسیاری بر این باورند عبور از مرز فروش 100 میلیون دستگاه موبایل برای شیائومی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

    هواوی، بزرگترین رقیب هم وطن شیائومی، توانست در سال گذشته بیش از 150 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند که از این رقم، 90 میلیون دستگاه آن تنها در کشور میزبان، چین، فروخته شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر