کنترل بی دردسر گوشی بچه ها با یک برنامه تلفن همراه

عصر کالا- شرکت وریزون از طراحی برنامه تلفن همراهی خبر داده که والدین با استفاده از آن می توانند به سادگی و بدون ایجاد تنش گوشی های فرزندان خود را کنترل کنند.

کنترل بی دردسر گوشی بچه ها با یک برنامه تلفن همراه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این برنامه که خانواده هوشمند یا اسمارت فامیلی نام دارد، فیلتر کردن فهرست تماس ها، محدود کردن مدت زمان دسترسی به نمایشگر گوشی و اقدامات متنوع دیگری را ممکن می کند.

    هر نسخه از این برنامه برای کنترل حداکثر 10 گوشی تلفن همراه قابل استفاده است. با استفاده از فیلتر خاص این برنامه می توان جلوی دسترسی به وب سایت هایی که محتوای خشن، هرزه نگارانه و مرتبط با الکل، مواد مخدر، قمار و غیره را ارائه می دهند گرفت.

    علاوه بر این، با استفاده از این برنامه می توان جلوی اجرای برخی App های نامناسب را گرفت. والدین همچنین می توانند برخی افراد موجود در فهرست تماس فرزند خود را بلوکه کنند. پیامک های رد و بدل شده کودکان خود را بخوانند و از سابقه تماس های آنها مطلع شوند.

    امکانات این برنامه تا بدان حد متنوع است که از آن می توان برای کنترل کردن میزان شارژ باقی مانده گوشی نیز استفاده کرد. از این طریق می توان میزان استفاده کودک از اینترنت را هم کنترل کرد و در صورتی که استفاده او از وای – فای به حد مشخصی رسید، این کار را متوقف کرد. اعمال محدودیت های زمانی، محدود کردن تعداد پیام های قابل ارسال نیز با برنامه یادشده ممکن است و از آن می توان برای ردگیری موقعیت مکانی کاربر هم بهره گرفت و اگر کودک از موقعیت مشخص شده خارج شد به سرعت پیامی برای والدین ارسال می شود. هزینه استفاده از این برنامه بسته به امکانات مورد استفاده از 5 تا 10 دلار در ماه در نوسان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر