انتشار اطلاعات تازه در مورد یکی از قدرتمندترین گوشی های سال ۲۰۱۸

عصر کالا- یکی از گوشی هایی که بسیاری از علاقمندان دنیای فناوری در انتظار عرضه آن هستند، وان پلاس ۶ است که به علت توانمندی نرم افزاری و سخت افزاری خود از هم اکنون مورد توجه است.

انتشار اطلاعات تازه در مورد یکی از قدرتمندترین گوشی های سال ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, وان پلاس 6 مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 845 خواهد بود که توسط شرکت کوالکوم تولید شده و یکی از جدیدترین و سریع ترین پردازنده های جهان است.

    این گوشی دارای 8 گیگابایت رم است که در نوع خود بی نظیر بوده و باعث می شود وان پلاس 6 حتی بتواند با رایانه های شخصی رقابت کند. البته احتمال می رود یک مدل ارزان قیمت تر از این گوشی با میزان کمتری رم هم تولید شود.

    نمایشگر بزرگ و فراگیر، 256 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است. البته ممکن است مدل های 128 یا 64 گیگابایتی از این گوشی هم عرضه شوند.

    جک هدفون و قاب پشتی شیشه ای برای ممکن کردن شارژ بی سیم گوشی از جمله دیگر قابلیت های وان پلاس 6 است. این گوشی دارای فناوری دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. باتری 3450 میلی آمپری دیگر قابلیت این تلفن همراه است که احتمالا در اوائل تابستان روانه بازار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر