برنامه گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء آمد

عصر کالا- گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن اندازه گیری خود را که مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (ARCore) است، برای کاربران منتشر کرده است.

برنامه گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, آنجا که بسیاری از کاربران سر و کارشان با اندازه‌گیری و سنجش وسائل و ابزارهای مختلف پیرامونشان است، گوگل اعلام کرده که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و روز جهان همچون واقعیت افزوده (ARCore) توانسته است یک اپلیکیشن و برنامه جدیدی را به منظور دسترسی و استفاده کاربران توسعه دهد.

    این اپلیکیشن جدید و شگفت‌انگیز که مِژِر اپ (Measure app) نام دارد، هم‌اکنون در پلت‌فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور موجود است، با استفاده از فناوری واقعیت افزوده می‌تواند اجسام و اشیای واقعی موجود در پیرامون کاربران را به طور دقیق اندازه‌گیری کند و به آن‌ها در درج اندازه، سایز و قد اجسام موردنظر خود کمک کند.

    کاربران و علاقمندان به این اپلیکیشن کاربردی می‌توانند با مراجعه به پلی‌استور، آن را جست‌وجو و پیدا کرده و سپس به دانلود و نصب آن اقدام کنند.

    این اپلیکیشن اندازه‌گیری از دوربین گوشی‌های هوشمند استفاده کرده و می‌تواند طول، عرض و اندازه اشیای موردنظر کاربران را اندازه بگیرد. البته برای عکاسی از اجسام موردنظر باید نور محیط به اندازه‌ای باشد که هوش مصنوعی بکار رفته در این برنامه بتواند به درستی اندازه‌گیری کند. شما بعد از اندازه‌گیری، می‌توانید عکس مربوطه با اندازه‌های دقیقش را برای دوستان و مخاطبان موردنظر خود ارسال کرده و آن را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر