رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید

عصر کالا- نرم‌افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.

رکوردشکنی مایکروسافت وُرد برای اندروید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شرکت مایکروسافت که سالهاست در زمینه ارائه و انتشار نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی همچون مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و غیره رضایت خیل عظیمی از کاربران رایانه را در سراسر جهان به دست آورده است، با گسترش و محبوبیت گوشی‌های هوشمند از جمله سیستم عامل اندروید تصمیم گرفت که برنامه های خود را مخصوص این  سیستم عامل پرطرفدار نیز منتشر کند.

    حالا تازه‌ترین گزارش و آمارهای منتشره حاکی است که اپلیکیشن مایکروسافت ورد مخصوص گوشی‌های اندرویدی، تاکنون بیش از 500 میلیون بار از درگاه و فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل دریافت و دانلود شده است.

    با اینکه نرم‌افزار و سرویس‌های مبتنی بر کلاد همچون گوگل داکس (Google Docs) جایگزین برنامه‌های قبلی برای کاربران اندرویدی شده‌اند، اما به نظر می‌رسد کاربران همچنان از سرویس و برنامه‌های قبلی که در رایانه خود با آن کار می‌کرده و به آن عادت کرده‌اند، تمایل نشان داده و به دانلود نرم‌افزار ورد روی آورده‌اند. به همین دلیل است که مایکروسافت ورد باری دیگر در گوگل پلی استور نیز رکوردشکنی کرد.

    بجز اپلیکیشن مکالمه تصویری و چت مایکروسافت که اسکایپ نام دارد، برنامه ورد نخستین نرم‌افزاری است که توانسته است چنین آمار بالایی را برای خود اختصاص دهد.

    برنامه‌های دیگری نیز همچون اکسل و پاورپوینت هستند که از استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده‌اند، به گونه‌ای که در پلی استور بیش از 100 میلیون بار دانلود شده‌اند.

    به نظر می‌رسد کاربران به منظور پیشبرد اهداف کاری، تحصیلی و مشاغل خود به برنامه‌های توسعه داده شده از سوی مایکروسافت علاقه بیشتری نشان می‌دهند و این امر موجب شده است که خود شرکت مایکروسافت نیز از این موضوع بهره‌مندی کافی را برای توسعه و ارائه هرچه بهتر برنامه‌های خود در پیش گیرد و این روال را دنبال کند.

    پس از آنکه مشخص شد سیستم عامل ویندوز فون کارایی لازم را برای گوشی‌های هوشمند ندارد، مایکروسافت تصمیم گرفت که توجه و تمرکز خود را بر روی سیستم‌های عامل اندروید و iOS معطوف سازد.

    مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. این نرم‌افزار همچنین مشهورترین نرم‌افزار واژه پرداز در رایانه‌های شخصی و اداری است و این امکان را به کاربران می‌دهد تا بر روی گوشی‌های هوشمند خود به نوشتن، ویرایش و تمامی آنچه که می‌خواهند بر روی فایل موردنظر خود پیاده کنند، بپردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر