رونمایی زودهنگام گلکسی نوت ۹

عصر کالا- گلکسی نوت ۹ سامسونگ یک هفته زودتر از موعد قبلی، رونمایی خواهد شد.

رونمایی زودهنگام گلکسی نوت ۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, نسل جدید پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 قرار است در نهم ماه اوت معادل 18 مرداد سال جاری رونمایی و معرفی شود اما حالا گزارش‌های جدید منتشره از سوی Ice Universe نشان می‌دهد که این پرچمدار جدید به احتمال زیاد یک هفته زودتر رونمایی خواهد شد.

    بر اساس اطلاعات ارائه شده در این گزارش، مراسم پرده‌برداری سامسونگ از گلکسی نوت 9 ممکن است در تاریخ 2 اوت یعنی 11 مرداد در شهر نیویورک ایالات متحده آمریکا انجام و برگزار شود. البته هیچ زمان و تاریخ مشخصی مبنی بر عرضه این پرچمدار به بازارهای جهانی اعلام نشده است و تنها زمان و محل رونمایی از آن گفته شده است.

    به نظر می‌رسد که سامسونگ با جلوتر انداختن زمان رونمایی و شاید عرضه پرچمدار جدید خود، سعی دارد به رقابت با اپل بپردازد و سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند و جدید را به خود اختصاص دهد و در این زمینه از رقیب آمریکایی و قدرتمند خود جلو بزند.

    طبق داده‌های منتشره می‌توان دریافت که این پرچمدار جدید از لحاظ ظاهری دارای طراحی افقی دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی است که شباهت زیادی به گلکسی نوت 8 دارد. ظرفیت باتری آن بین 3850 تا 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و برخلاف پرچمداران سال 2017 میلادی، سنسور اثرانگشت در سال گوشی‌های سال 2018 زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد تا کاربران بتوانند استفاده راحت‌تری از آن کنند که البته به نفع عمر مفید باتری گوشی نیز تمام می‌شود.

    گلکسی نوت 9 از یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی شبیه به گلکسی نوت 8 بهره می‌برد و یک قاب آلومینیومی بین دو پنل شیشه‌ای دارد. این گوشی شباهت زیادی با گلکسی اس 9 نیز دارد و قرار است در بازار ایالات متحده با تراشه‌ اسنپ‌دراگون 845 کوالکام عرضه شود، این در حالیست که در سایر بازارهای بین‌المللی، با تراشه اکسینوس 9810 هشت هسته‌ای عرضه می‌شود.

    این گوشی هوشمند جدید و پرچمدار از یک حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. نسخه سیستم عامل نوت 9، اندروید 8.1 اوریو خواهد بود که بعد از رونمایی به سرعت به‌روزرسانی اندروید پی را دریافت خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر