انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ به تعویق افتاد

عصر کالا- طبق گزارش های منتشر شده، انتشار به روزرسانی نسخه بهاره ویندوز ۱۰ مایکروسافت تحت تاثیر کشف یک حفره امنیتی به تعویق افتاده است.

انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا, از آنجایی که شرکت مایکروسافت هیچ وقت برای عرضه به روزرسانی و نسخه های جدید محصولات و سرویس های خود تاریخ و روز دقیقی را مشخص و اعلام نمی کرد، مشکلی از این جهت برای کار کردن روی نسخه بهاره به روز رسانی ویندوز 10 نخواهد داشت.

    گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که پس از آنکه این غول تکنولوژی آمریکایی یک باگ و مشکل احتمالا امنیتی را در این نسخه کشف کرد، تصمیم گرفت که انتشار آن را فعلا به عقب بیندازد تا سر فرصت روی برطرف کردن آن کار کند.

    بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این مشکل تنها یک باگ معمولی نبوده بلکه به احتمال زیاد شامل یک حفره امنیتی بوده که موجب شد مایکروسافت انتشار نسخه بهاره به رورسانی ویندوز 10 خود را به تعویق و تاخیر بیندازد.

    این در حالیست که بسیاری از کاربران ویندوز 10 در انتظار عرضه زودهنگام این نسخه جدید بودند و حالا با انتشار این خبر، اندکی ناخشنود شده‌اند. البته باید بدانند که مایکروسافت به خاطر افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از اطلاعات کاربرانش این کار را انجام داده، بنابراین قابل اقدام این شرکت قابل تقدیر است.

    برآورد می شود این به روزرسانی تا پیش از کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان بیلد، در اختیار عموم کاربران ویندوز 10 قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر