مشخصات گوشی شیائومی می ۸ لو رفت

عصر کالا- تنها یک هفته پیش از رونمایی شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود، مشخصات و تصاویری از گوشی هوشمند می ۸ آن در فضای مجازی فاش شد.

مشخصات گوشی شیائومی می ۸ لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, شیائومی قرار است در رویداد بزرگی که در تاریخ 31 ماه مه میلادی - 10 خرداد - در شهر شنزن چین از محصولات جدید خود از جمله گوشی می 8، می بند 3 و رابط کاربری MIUI 10 رونمایی کند.

    مشخصات منتشر شده از گوشی هوشمند شیائومی مدل می 8 نشان می‌دهد که صفحه نمایش این پرچمدار 6.2 اینچی است و به یک اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر نیز مجهز است.

    حالا تنها یک هفته پیش از آغاز این رویداد، تصاویر، ویدیو و مشخصاتی از جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی منتشر شده است که علاوه بر اندازه صفحه نمایش آن، نشان می‌دهد قاب پشت گوشی شفاف است و طراحی آن شباهت زیادی به گوشی اچ‌تی‌سی یو 12 پلاس (HTC U12 +) دارد.

    از این تصاویر و اطلاعات لو رفته می‌توان دریافت که گوشی شیائومی می 8 ( mi 8 ) به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن و کیفیت تصویر 1080 در 2280، تراشه پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام، حافظه‌ رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه‌ 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI با نسخه سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو مجهز خواهد بود.

    همچنین برآورد می‌شود این گوشی هوشمند جدید 172 گرم وزن داشته باشد و از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت بهره ببرد. البته باید همه این اطلاعات را تا زمانی که این شرکت به طور رسمی صحت آن‌ها را تایید کند، باید کنار گذاشت و تا برگزاری رویداد رونمایی شیائومی از محصولات جدیدش منتظر ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر