رونمایی از پیشرفته‌ترین سیستم تهویه گرمایش و سرمایش ال.جی

عصر کالا- شرکت‌های ال‌جی الکترونیکس و گلدیران روز پنجشنبه سوم اسفندماه از جدیدترین محصول تهویه صنعتی ال‌جی یعنی MULTI V ۵ رونمایی کردند.

رونمایی از پیشرفته‌ترین سیستم تهویه گرمایش و سرمایش ال.جی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این محصول در حضور مدیران شرکت‌های ال‌جی و گلدیران و اهالی رسانه در هتل پارسیان آزادی به نمایش گذاشته شد و قابلیت‌های متنوع و خاص آن برای علاقه‌مندان تشریح شد.

    مدل ‌ MULTI V 5 یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع روز دنیا و از سیستم­‌های VRF محسوب می‌شود. این سیستم یکی از کم‌مصرف‌ترین سیستم‌­های تهویه مطبوع است که از طریق مبرد R410A، سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر را تأمین می­کند، این سیستم شامل یک یونیت خارجی بوده که قابلیت اتصال به چند یونیت داخلی را داشته و قابلیت لوله‌کشی طولانی تا 110 متر ارتفاع و 1000 متر در مجموع را دارد.

    بر اساس استاندارد Eurovent مدل ‌ MULTI V 5 بالاترین راندمان انرژی در جهان را به خود اختصاص داده است. همچنین در مدل ‌ MULTI V 5 این امکان وجود دارد که با توجه به نیاز پروژه و کاربری‌های متفاوت، شرایط دمایی مختلف را در فضاهای مجزا با یک دستگاه ایجاد کنیم.

    با استفاده از این فنّاوری و به‌کارگیری سیستم بازیافت انرژی می­توان همزمان و با استفاده از یک یونیت خارجی در یک فضا سرمایش و در فضای دیگر گرمایش ایجاد کرد. این امر باعث شده تا این فنّاوری در پروژه­های هتلی، بیمارستانی، اتاق­های سرور و ساختمان­‌هایی با معماری سرتاسر شیشه کارایی بسیار بالایی داشته باشد.

    شرکت ال‌جی جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش قابلیت کارکرد سیستم­های تهویه مطبوع خود از کمپرسورهای اینورتر بهره می­‌گیرد. کمپرسورهایی که ساخت کمپانی ال‌جی بوده و دارای گواهی ثبت اختراع هستند. شرکت ال‌جی از یاتاقان‌هایی که در صنایع هواپیماسازی بکار می‌­رود بهره برده و طول عمر کمپرسور را افزایش داده است.

    همچنین این شرکت با استفاده از فنّاوری HiPORTM (برگشت پرفشار روغن) باعث کاهش اتلاف انرژی در برگشت روغن و افزایش راندمان کمپرسور شده است. به‌علاوه جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت و محیط­های اسیدی، در کندانسور این دستگاه از روکش خاصی (Black Fin) استفاده شده است که قابلیت اطمینان کارکرد سیستم را در محیط های خورنده افزایش می‌دهد.

    شرکت ال‌جی از مفاهیم طبیعی برای ساخت فن در MULTI V 5 بهره گرفته است به این‌صورت که با الهام از شکل پره‌دار بال نهنگ و شیارهای موجود روی صدف دریایی فن کندانسورها را طوری طراحی کرده که کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد.

    این محصول توسط شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران نماینده انحصاری محصولات تهویه مطبوع صنعتی ال‌جی در ایران عرضه می‌شود. این شرکت با تأمین کالای با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مستمر به بهترین شکل ممکن رضایت مشتریان را جلب می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر