٢ آیفون جدید رونمایی شدند

عصر کالا- اپل در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود از ۲ آیفون با نمایشگر های ۵.۸ و ۶.۵ اینچی رونمایی کردند.

٢ آیفون جدید رونمایی شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در ادامه مراسم رونمایی از محصولات جدید، جدیدترین و پیشرفته ترین آیفون ها را معرفی کرد.

    تیم کوک درباره آیفون های جدید گفت: اکنون من پیشرفته ترین آیفون ساخته شده را به شما نشان می دهم. این موبایل آیفون XS نام دارد.

    در این مراسم علاوه بر آیفون XS ، تلفن هوشمند بزرگتر اپل به نام آیفون XS Max  نیز رونمایی شد. 

    نمایشگر آیفون XS ،  ٥.٨ و نسخه XS Max، ٦.٥ اینچی است. آیفون XS مجهز به تراشه جدید A12Bionic است.  پردازشگر این دستگاه می تواند 5هزار میلیارد پردازش در دقیقه انجام دهد.  همچنین حافظه دستگاه  512GB است و می توان ٢۰۰ هزار عکس را در آن ذخیره کرد.

    جالب آنکه اپل در آیفون های جدید با توسعه دهندگان اپلیکیشن های واقعیت مجازی و بازی ها همکاری کرده است.

    هر دو آیفون های جدید سیستم عامل iOS12  دارند. در موبایل های جدید قابلیت FaceID سریع تر از قبل کار می کند. دوربین پشتی  آیفونXS ١٢ مگاپیکسلی است. این دوربین می تواند تصاویری دقیق تر ثبت کند.

    دوربین دستگاه جدید مجهز به ویژگیsmart HDR است.  آیفون جدید با کمک این قابلیت  می تواند در یک لحظه چند فریم ثبت کند و با ترکیب تصاویر یک عکس ایده آل بسازد.

    همچنین شارژ باتری آیفون های جدید یک ساعت و نیم بیشتر از نسخه های قبلی است. همچنین این شرکت اعلام کرده ویژگی دوسیم کارت را به آیفون های جدید اضافه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر