زمان انتشار نسخه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ اعلام شد

عصر کالا- گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که نسخه به روزسانی ویندوز ۱۰ قرار است در اوایل ماه مه میلادی ( نیمه اردیبهشت) منتشر شود.

زمان انتشار نسخه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, به نظر می رسد که شرکت مایکروسافت نسخه به روزرسانی شده سیستم عامل ویندوز 10 را می خواهد از اوایل ماه مه ( نیمه اردیبهشت) منتشر کند.

    چند هفته پیش بود که خبرهایی مبنی بر تعلل مایکروسافت برای ارائه این نسخه جدید و به روزرسانی شده از ویندوز منتشر شد که گفته می شد این غول تکنولوژی تنها به منظور رفع هرگونه آسیب پذیری و ضعف امنیتی ، تاریخ انتشار آن را به تعویق انداخته بود.

    اما حالا به نظر می رسد که مایکروسافت از امنیت و هر آنچه از نسخه جدید ویندوز 10 انتظار داشته، اطمینان حاصل کرده است و می‌خواهد به زودی آن را برای استفاده کاربران ارائه دهد.

    این نسخه قابلیت‌های جذاب، جدید و کاربردی را برای کاربران رایانه های ویندوزی به ارمغان خواهد آورد.

    حالا با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی توییتر ، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که مایکروسافت به احتمال زیاد از تاریخ 8 ماه مه میلادی در ایالات متحده آمریکا و 9 مه در چین انتشار این نسخه را آغاز کرده و کلید می زند.

    این به روزرسانی که قرار بود نام آن « به روزرسانی آوریل » باشد، حالا گفته می شود که تحت عنوان «رداستون 4» به زودی در ماه مه میلادی منتشر خواهد شد.

    البته تمامی این تاریخ ها تاکنون از سوی منابع رسمی و مایکروسافت تایید نشده است؛ بنابراین باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت آمریکایی برای انتشار و دریافت نسخه به روزرسانی ویندوز 10 صبر کرد و منتظر ماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر