گلکسی نوت ۱۰ و پلاس رونمایی شد

عصر کالا- سامسونگ از دو موبایل گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس و همچنین یک لپ‌تاپ بسیار نازک را در مراسمی در بروکلین نیویورک رونمایی کرد.

گلکسی نوت ۱۰ و پلاس رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، سامسونگ از آخرین نسخه تلفن هوشمند خود رونمایی کرده و ادعا می‌کند این قدرتمندترین موبایل جهان است. این دستگاه برای نخستین بار با دو سایز نمایشگر 3/ 6 و 8/ 6 اینچی رونمایی می‌شود.

    نمایشگر هر دو دستگاه تمام صفحه را می‌پوشاند. همچنین قلم S Pen دستگاه ارتقا یافته و دارای حسگر حرکتی 6 محوری است که به فرد اجازه می‌دهد دستگاه‌های متصل به آن را با حرکات دست کنترل کند. طی این رویداد همچنین سامسونگ از شراکت خود با مایکروسافت برای سهولت سینک محتوای پلت‌فرم‌ها خبر دارد.  همچنین از لپ‌تاپ بسیار نازک گلکسی بوک اس نیز رونمایی کرد. عمرباتری این دستگاه 23 ساعت است. به هرحال طبق اطلاعات موجود قیمت پایه گلکسی نوت 10 از 949 و قیمت پایه گلکسی نوت 10 پلاس از 1099 دلار و نسخه 5G آن نیز1299 دلار است. البته یک نسخه موبایل گلکسی نوت نیز از استاندارد 5G ساخته می‌شود اما فقط در کره جنوبی عرضه می‌شود.

    به گفته مدیر ارشد اجرایی سامسونگ قابلیت‌های اتصال به دستگاه و همچنین امنیت آن ارتقا یافته است. علاوه بر آن سامسونگ مشغول تسهیل یکپارچه‌سازی دستگاه خدمات و قابلیت‌های دستگاه‌های گلکسی در سراسر جهان است. به گفته مدیر بخش محصولات سامسونگ، گلکسی نوت 10 با ضخامت 8میلی متر نازک‌ترین دستگاه نوت است که این شرکت تا به حال عرضه کرده است. همچنین نمایشگر نوت 10 نور آبی کمتری منتشر می‌کند. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دستگاه است و نرم افزار هوش مصنوعی دستگاه قابلیت تمایز میان اثر انگشت واقعی و جعلی را دارد. گلکسی نوت نمایشگر 3/ 6 اینچی آمولد دارد و مجهز به سه دوربین پشتی است. دوربین جلویی دستگاه نیز 10 مگاپیکسل است. حافظه داخلی دستگاه 256 گیگابایت است. گلکسی نوت 10 پلاس نیز با نمایشگر 8/ 6 آمولد و 4 دوربین پشتی عرضه می‌شود دوربین جلویی دستگاه نیز 10 مگاپیکسلی است. حافظه دستگاه با دو گزینه RAM12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت یا RAM 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512گیگابایت عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر