همه می‌توانند از امروز هدست‌های واقعیت مجازی مایکروسافت را بخرند

عصر کالا- از امروز، تمام افراد می‌توانند دو مدل از هدست‌های واقعیت مجازی مایکروسافت خریداری کنند.

همه می‌توانند از امروز هدست‌های واقعیت مجازی مایکروسافت را بخرند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این غول تکنولوژی دیروز خبر داد که هدست‌های واقعیت مجازی که دو شرکت Acer و HP برای مایکروسافت ساخته‌اند، از امروز برای خرید توسط فروشگاه مایکروسافت، موجود هستند. هدست Acer و HP به ترتیب قیمت‌هایی 299 و 330 دلاری دارند.

    هدست Acer و HP به ترتیب قیمت‌هایی 299 و 330 دلاری دارند.
    هر دو هدست از نظر مشخصات، بسیار شبیه به یکدیگر هستند. هر دو یک صفحه نمایش 2٫89 اینچی دارند و با استفاده از سنسور شش جهته، موقعیت خودشان را در محیط تشخیص می‌دهند.

    مایکروسافت از دو سه ماه پیش امکان پیش‌خرید این هدست‌ها را فراهم کرده بود و به تدریج، آن‌ها را برای توسعه دهندگان ارسال کرد. با این حال، دیگر لازم نیست یک توسعه دهنده‌ی نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری باشید تا هدست‌های واقعیت مجازی مایکروسافت را بخرید. هر دو هدست عرضه شده، نیازی به سنسورها یا دوربین‌های خارجی ندارند و خودشان، می‌توانند موقعیت و وضعیت حرکت را به تنهایی تشخیص دهند.

    با اینکه مایکروسافت گفته بود هدست‌های واقعیت مجازی آن‌ها نیاز به سیستم سنگینی ندارند، ولی در فروشگاه مایکروسافت حداقل سیستم پیشنهاد شده، چندان هم ضعیف و ارزان نیست. مایکروسافت نوشته است که حداقل باید یک کامپیوتر با کارت گرافیکی GTX 980 یا GTX 1060 داشته باشید. در حالی که مایکروسافت در ابتدا گفته بود هدست‌های واقعیت مجازی که ساخته‌اند،‌روی یک کارت آن‌برد Intel HD 620 هم کار می‌کنند.

    قرار است تا پایان سال جاری، هدست‌های دیگری از سوی Acer، Asus، Dell، Lenovo و HP عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر