بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶

عصر کالا: در هفته چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ شاهد عرضه بازی Injustice ۲‌ برای دستگاه‌های موبایل و همچنین معرفی بازی‌های متنوعی از جمله Flood of Light بودیم.

بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰:۰۰
  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت 1396
  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت 1396
  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت 1396
  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت 1396
  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت 1396
  • بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته چهارم اردیبهشت 1396

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومجی، هفته چهارم اردیبهشت به سان هفته‌های گذشته به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را در قالب مقالاتی معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم تا پنج عدد از بهترین بازی‌های معرفی شده را با شما به اشتراک بگذاریم. از جمله مهمترین بازی‌های معرفی شده در هفته‌ گذشته، بازی Injustice 2‌، ساخته‌ استودیو ندررلم بود که هرچند نتوانست مانند نسخه کنسول نظر بازیکنان را جلب کند اما با طراحی‌های زیبا هنوز هم ارزش تجربه را دارد. از سوی دیگر بازی Flood Of Light را در زومجی معرفی کردیم که با محیطی دوبعدی بازیکنان را با دختری در شهری بارانی همراه می‌کرد. در ادامه می‌توانید پنج بازی معرفی شده در سایت را در هفته چهارم اردیبهشت از پایین مطالعه و در صورت علاقه بازی‌ها را با ورود به سایت گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

Blocky Roads
عنوان Blocky Roads ساخته‌ جدید استودیو داگ‌بایت گیمز (Dogbyte Games) بازی جدیدی با حال و هوای Hill Climb Racing است. در این بازی باید با حفظ تعادل، خودرو را برای پرش موفق از روی پرتگاه‌ها و گرفتن سکه‌ها یاری کنید. بازی دارای گرافیکی مشابه با ماینکرفت است و چشم‌انداز زیبایی را برای علاقمندان ارائه می‌دهد. از سوی دیگر داگ‌بایت گیمز با قرار دادن عناصر متنوعی مانند پل‌های متحرک، پرتگاه‌ها و همچنین گرافیک 2.5 بعدی سعی کرده تا بازی را حداقل از نظر ظاهری متفاوت با ساخته‌ فینگرسافت کند. ویژگی‌های شخصی سازی خودرو و شخصیت اصلی از دیگر خصوصیات این بازی است که با جمع‌آوری سکه‌ها در کنار فراهم آوردن امکان خریداری خودروهای جدید امکان خریداری یک شاسی برای طراحی بدنه به شکل دلخواه را می‌دهد. بازی البته داستان کوتاهی دارد که روایتگر ویرانی مزرعه در اثر گردباد است و شما باید با تمام کردن موفق مراحل یک به یک مزرعه را به شکوه سابق بازگردانید. این بازی برای علاقمندان به اتومبیل رانی پیشنهاد می‌شود؛ هرچند اگر Hill Climb Racing را برای مدت طولانی تجربه کرده باشید ساخته‌ی داگ‌بایت نمی‌تواند تا مدت طولانی شما را سرگرم کند. اگر تا به حال Hill Climb Racing را تجربه نکرده‌اید، Blocky Roads می‌تواند مدتی سرگرم‌تان کند.

اپ‌استور


Flood Of Light
عنوان Flood Of Light روایتگر شهری است که به دنبال بارش بی‌وقفه باران،‌ سیل سراسر آن را فرا گرفته و مردم مجبور به ترک شهر شده‌اند. حال شما در نقش دختری جوان که قدرت جذب و رها‌ کردن نور را دارد وارد این شهر می‌شوید تا در کنار خالی کردن شهر از آب‌های انباشته شده، ربات‌های گرفتار را نیز نجات دهید. هرچند با یک بازی دو بعدی همراه هستیم اما در حقیقت Flood of Light یک بازی پازل محسوب می شود. دخترک می‌تواند نورها را جذب کند و در مکانی دیگر نور جذب شده را برای اهدافی دیگر رها کند. پازل‌ها هر چند در ابتدا ساده هستند اما در ادامه با چالش‌های جدی برای حل پازل‌ها روبرو می‌شوید. البته تنها گیم‌پلی بازی نیست که جذاب است و توسعه‌دهندگان در طراحی مراحل نیز خلاقیت به خرج داده‌اند. محیط‌های تاریک بازی با حال و هوای داستان هماهنگی دارد و سازندگان به خوبی توانسته‌اند موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی را با اتمسفر بازی هماهنگ کنند. اگر به دنبال یک بازی موبایل خوب در سبک پازل هستید که بتواند برای زمان نسبتا طولانی شما را سرگرم کند، تجربه و دانلود بازی Flood Of Light شدیدا پیشنهاد می‌شود.

اپ‌استور


Injustice 2
بعد از پیروزی بتمن بر سوپرمن در بازی Injustice 2، اکنون بتمن باید آماده‌ رویارویی با خطرات احتمالی شود. شخصیت برینیاک اکنون بعد از نابودی کریپتون، قصد دارد به زمین حمله کند و قدرت خود را به رخ بکشد. بخش تک نفره بازی شامل قسمت‌های مختلفی است که باید در یک تیم سه نفره با سایر قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی دنیای دی‌سی به مبارزه کردن بپردازید. در کنار کمپین بازی دارای بخش روستر است که با استفاده از شارد‌های به دست آمده می‌توانید قهرمان‌ها را آزاد کنید. بخش داستانی بازی نیز دارای ویدیوهای سینماتیک زیبایی است که به مرور باید به تماشای آنها بنشینید. بزرگترین بهبود بازی نسبت به شماره اول را می‌توان بهبود رابط کاربری بازی دانست که این‌بار دیگر کمتر برای ناکار کردن دشمنان سختی می‌کشید. بخش Operations نیز دیگر ویژگی بازی است که باید قهرمان‌ها را در آن به عملیات‌های مختلف بفرستید. بازی اینجاستیس 2 با گرافیک زیبا و بهبودهایی که نسبت به اولین شماره دارد می‌تواند عاشقان قهرمانان دی‌سی و بازی‌های مبارزه‌ای را سرگرم کند.

اپ‌استور


Kill Shot Virus
بازی Virtua Cop را به یاد دارید؟ در این بازی با پلیس‌ها همراه می‌شدیم تا در ماجراجویی متفاوتی در سبک Light Gun Shooter به سراغ مجرمان برویم. Kill Shot Virus، بازی جدیدی از سری Kill Shot مشابه با بازی کلاسیک Virtua Cop است که بازیکنان را این بار به نبردی با زامبی‌ها می‌برد. وجود سلاح‌های متنوعی برای رقابت با زامبی‌ها و از سوی دیگر تنوع زامبی‌ها برای کشتار شما و گروه‌تان تنوع زیادی را به این بازی داده است. بازی همچنین مناطق مختلفی را با حالت‌های متفاوت بازی مانند حالت اسنایپر شامل می‌شود که به مرور باید با ورود به آنها سعی کنید تا در کنار آزاد کردن مراحل جدید،‌ سلاح‌های بیشتری را نیز به دست بیاورید. نقطه قوت بازی Kill Shot Virus گرافیک بسیار زیبای این بازی است. شخصیت‌ها و زامبی‌ها با جزئیات زیادی طراحی شده‌اند و حتی بعد از مدتی تجربه بازی احساس تکراری شدن به بازیکن دست نمی‌دهد. اگر به دنبال یک شوتر جذاب هستید بازی Kill Shot Virus را حتما تجربه کنید.

اپ‌استور


NASCAR Heat Mobile
بازی اندروید و آیفون NASCAR Heat Mobile محصولی سرگرم‌کننده از استودیوی 704Games برای علاقمندان به اتومبیل رانی در پیست است. بازی در کنار 23 پیست مسابقه دارای ویژگی‌های شخصی‌سازی و خودروهای مختلفی است که با آزادسازی آنها می‌توانید راحت‌تر در رقابت‌ها پیروز شوید. بازی همچنین دارای گاراژ ویژه‌ای است که باید آن را به مرور گسترش دهید. گرافیک NASCAR Heat Mobile بدون شک نمی‌تواند در اندازه‌ بازی‌هایی مانند Asphalt باشد اما هنوز هم در سطح قابل قبولی قرار دارد. نکته‌ مهم سیستم ارتقاء ویژگی‌های خودرو است که گزینه‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. سرعت بالا و برخورد‌های خودروها در رقابتی نزدیک برای تبدیل شدن به بهترین راننده، ساخته‌ی 704 گیمز را به گزینه‌ای جذاب برای دانلود تبدیل می‌کند. این بازی به صورت رایگان اما با خرید‌های درون برنامه‌ای اکنون در دسترس است و اگر به دنبال یک بازی با موضوع اتومبیل رانی و رقابت هستید حتما NASCAR Heat Mobile را تجربه کنید.

اپ‌استور

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر