شیائومی پایش را در گلیم گوشی‌های گیمینگ دراز کرد

عصر کالا- یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی می‌خواهد به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ یا مختص بازی شود.

شیائومی پایش را در گلیم گوشی‌های گیمینگ دراز کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، یکی از جدیدترین شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی بلک شارک (Black Shark) نام دارد که به تازگی قصد دارد در زمینه گوشی‌های هوشمند مختص بازی و گیمینگ عرض اندام کند و خودی نشان دهد و بدین ترتیب رقابت تنگاتنگی را آغاز کند.

    این شرکت با راه‌اندازی یک صفحه اختصاصی در شبکه اجتماعی ویبو احتمالا می‌خواهد در اوایل سال جاری میلادی نخستین گوشی هوشمند گیمینگ خود را رونمایی و به بازار عرضه کند. این در حالیست که این شرکت تاکنون هیچ محصولی را روانه بازار نکرده است و گوشی هوشمند متخص بازی و گیمینگ آن نخستین محصولی خواهد بود که قدر در عرصه تکنولوژی می گذارد.

    این امر از آنجا که محصولاتش در آژانس دولتی کنترل محصولات الکترونیکی رویت و گزارش شده، مشهود است چراکه گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این گوشی جدید به سیستم خنک کننده پیشرفته مجهز است که این سیستم خود نشان واضحی از گوشی هوشمند گیمینگ است. چراکه رایانه‌ها و گوشی‌هایی که مخصوص بازی‌های رایانه‌ای ساخته می شوند به دلیل افزایش عملکرد و سرعت پردازنده، باید دارای سیستم‌های خنک کننده و کولینگ بسیار پیشرفته و سریعی باشند.

    البته هم اکنون هیچ مشخصات دقیق و جزئیات دیگری از این گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک منتشر و فاش نشده و شیائومی نیز هنوز حمایت خود را از این بخش فناوری اعلام نکرده است چراکه معمولا گوشی‌های هوشمند مختص بازی یا گیمینگ تحت حمایت گستره وسیعی از کاربران نیستند و این بخش از بازار معمولا از سوددهی بالایی هم برخوردار نیست و به همین خاطر است که غول‌های تکنولوژی بسیاری در جهان به دنبال موفقیت در این عرصه نیستند.

    پیش از این، گوشی گیمینگ ریزر در اواخر سال 2017 بود که عرضه شد و یکی دیگر هم سونی  اکسپریا پلی بود که در سال 2011 روانه بازار شد.

    گفته ها و شنیده‌های دیگر حاکی از آن است که شرکت ایسوس هم در حال کار برروی تولید گوشی هوشمند گیمینگ اندروید است که قرار است در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. هرچند که باز هم جزئیات و اطلاعات دقیق دیگری هنوز در دسترس نیست.

    ممکن است کنگره جهانی موبایل که قرار است در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، میزبان رونمایی و عرضه چنین محصولات جدیدی باشد. شیائومی که در سال 2017 به موفقیت‌های بیشماری دست یافت و صادرات و فروش جهانی خود را به بیش از دو برابر رساند، حالا انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی با عرضه محصولات جدید دیگری این میزان سوددهی و فروش خود را باز هم بیشتر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر