شیائومی بازار هند را از آن خود کرد

عصر کالا- شیائومی در سه ماهه آغازین سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ۳۱ درصد از سهم بازار هند را از آنِ خود کرده است.

شیائومی بازار هند را از آن خود کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، موسسه تحلیلی کانالیز به تازگی آماری را منتشر کرده است که طبق آن برند چینی شیائومی که تقریبا می‌توان گفت یکی از برندهای نوپا و تازه تاسیسی است که این روزها توانسته است با ارائه محصولات تکنولوژی باکیفیت و تقریبا ارزان، جای پای خود را به خوبی در بازارهای متعدد جهان محکم کند و با سایر رقبای قدرتمند خود به رقابت تنگاتنگی بپردازد.

    این درحالیست که بزرگترین رقیب آن در هند، سامسونگ است که یک سهم 25 درصدی از این بازار را دارد. این تولیدکننده چینی محصولات حوزه فناوری نظیر گوشی‌های هوشمند، ساعت های هوشمند و غیره شاهد یک رشد و افزایش 155 درصدی در فروش گوشی‌های خود بوده است، به گونه‌ای که از شرکت‌های چینی و رقیب‌های دیرینه وطنی خود نظیر اوپو و ویوو نیز پیشی گرفته است.

    شیائومی قصد دارد این استراتژی موفقیت آمیز خود را در بخش‌های دیگر همچون تلویزیون نیز به کار گیرد و عرصه را برای جولان دادن سامسونگ، ال جی و سونی تنگ کند. جالب است فروش دیگر شرکت‌های چینی همچون لنووو و جیونی هم در سه ماهه اخیر، به ترتیب با یک کاهش 60 و 90 درصدی در بازار هند روبه رو شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر