سامسونگ از محصولات حوزه فناوری ۵g خود رونمایی کرد

عصر کالا- فناوری ۵G به یکی از ارکان اصلی کنگره جهانی موبایل در بارسلون تبدیل شده و سامسونگ نیز به عنوان یکی از پیشتازان نسل پنجم ارتباطات مخابراتی در نمایشگاه مذکور از محصولات مبتنی بر تکنولوژی ۵G رونمایی کرده است.

سامسونگ از محصولات حوزه فناوری ۵g خود رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آریا، «Paul Kyungwhoon Cheun» معاون رئیس و رهبر «تیم تجاری نسل بعدی ارتباطات» بیان کرده است:
    سامسونگ نزدیک به پنج سال است که روی تحقیق و توسعه فناوری 5G متمرکز شده و محصولات معرفی شده سرانجامی از همت و سرمایه گذاری عظیم ماست.

    گفتنی است همانطور که نسل چهارم، به عنوان انقلابی در ارتباطات مخابراتی مطرح شد، فناوری 5G نیز شرایط مشابهی خواهد داشت اما به باور برخی از کمپانی ها تکنولوژی مذکور فرای انتظارات معمول از شبکه های مخابراتی است. در نقطه مقابل شرکت های دیگر معتقد هستند که نسل پنجم ارتباطات مخابراتی می تواند جایگزین مناسبی برای اینترنت های خانگی مبتنی بر کابل نوری باشد.
    لازم به ذکر است که محصولات 5G سامسونگ در حال حاضر مراحل پیش از تجاری شدن را در کره جنوبی، ژاپن و آمریکا طی می کند و این شرکت مراحل آزمایشی را از اوایل سال جاری آغاز کرده است.
    نکته قابل اشاره این است که روتر سامسونگ که در MWC 2017 رونمایی شد می بایست روی پنجره خانه کاربر نصب شده و در کنار آن نیز آنتن های رادیویی 5G حضور خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر