مهلت تمام شد؛ کالاهای قاچاق فروشگاه‌ها توقیف می‌شود

عصر کالا- جمع آوری لوازم خانگی قاچاق از سطح فروشگاه‌های عرضه کننده شروع شد.

مهلت تمام شد؛ کالاهای قاچاق فروشگاه‌ها توقیف می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، در حالی که یکم مهرماه سال جاری به عنوان تاریخ اولیه طرح مبارزه با کالای قاچاق اعلام شده بود، در نهایت این طرح به مدت 15 روز تمدید شد تا فرصت نهایی به فروشندگان لوازم خانگی که قاچاق نیستند و فاکتور خرید هم ندارند داده شود که به منظور تهیه فاکتور اقدام کنند.

    این فرصت دو هفته‌ای به فروشندگان به منظور اخذ فاکتور از شرکت‌ها یا افراد وارد کننده در نظر گرفته شد تا کالاهای که ظن قاچاق در مورد آن‌ها وجود دارد، زمان لازم و کافی را به منظور اخذ فاکتور داشته باشند. دلیل تمدید این طرح آن بود که برخی کالاها که در بازار از ماه‌ها قبل خریداری شده و فاکتور نداشتند و قاچاق نیز نبودند بتوان به منظور تهیه فاکتور برای آن‌ها اقدام کرد.

    بنابراین طرح جمع‌آوری لوازم خانگی قاچاق پانزدهم مهرماه به منظور مبارزه با واردات و فروش هر نوع از کالاهای لوازم خانگی قاچاق آغاز می‌شود و توسط مسئولین عنوان شده که این طرح به صورت مقطعی نخواهد بود. علاوه بر این اعلام شده است که نیازی به ارائه برگه سبز خرید توسط فروشندگان وجود ندارد و تنها ارائه فاکتور کافی است.

    پیش از این نیز اعلام شده بود که با به اجرا درآمدن طرح جمع‌آوری لوازم خانگی قاچاق سه گشت نظارتی در سه منطقه جمهوری، شریعتی و سه راه امین حضور تهران، مستقر خواهند شد.

    از پنجشنبه 15 مهر این طرح جمع‌آوری کالاهای قاچاق شروع شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر