رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان:

مسئولان با عرضه لوازم خانگی قاچاق حاشیه شهر خرم‌آباد برخورد کنند

عصر کالا- رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان خواستار برخورد ویژه مسئولان با عرضه‌کنندگان لوازم خانگی قاچاق حاشیه شهر خرم‌آباد شد.

مسئولان با عرضه لوازم خانگی قاچاق حاشیه شهر خرم‌آباد برخورد کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، آرش راشدی بیان کرد: متاسفانه با وجود اینکه درخواست‌های زیادی از مراجع قانونی برای برخورد با عرضه‌کنندگان لوازم‌خانگی قاچاق در حاشیه اطراف شهر خرم‌آباد داشته‌ایم اما هنوز اقدامات لازم صورت نگرفته است.

    وی عنوان کرد: اکثر لوازم خانگی عرضه شده توسط فروشندگان این مراکز قاچاق هستند و همین موضوع لطمات زیادی را به اصناف موجود در شهر خرم‌آباد وارد کرده است.

    رئیس اتاق اصناف مرکز لرستان اظهار کرد: متاسفانه این افراد لوازم خانگی را بدون پرداخت حقوق گمرکی، مالیات و عوارض در اختیار مشتریان خود قرار داده، این در حالی است که صنوف مختلف باید تمامی هزینه‌های اشاره شده را بپردازند و همین موضوع چالش‌های زیادی را در این عرصه به وجود آورده است.

    راشدی عنوان کرد: در اغلب مواقع کالاهای عرضه شده توسط فروشندگان غیرقانونی از کیفیت لازم برخوردار نیست و گارانتی و تضامین لازم نیز به خریداران داده نمی‌شود و به همین دلیل درخواست داریم که شهروندان از خرید این کالاها خودداری کنند چرا که هیچگونه نظارتی بر این کالاها وجود ندارد.

    وی ادامه داد: امیدواریم دستگاه‌های نظارتی اقدامات لازم برای برخورد با این فروشندگان کالاهای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده تا شاهد برطرف شدن مشکلات کنونی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر