تشدید بازرسی‌های گسترده برای کشف کالای قاچاق در اصناف

عصر کالا- رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اشاره به تشدید بازرسی‌های گسترده از اصناف برای کشف و برخورد با کالای قاچاق، گفت: امروز بازرسان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بازرسی گسترده از بازار IT انجام می‌دهند و در صورت نیاز این بازرسی فردا نیز تکرار خواهد شد.

تشدید بازرسی‌های گسترده برای کشف کالای قاچاق در اصناف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، مهدی میرمهدی رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از آغاز بازرسی برای کشف و برخورد با کالای قاچاق از امروز در بازار رایانه خبر داد و گفت: مقرر شد از امروز بازرسی گسترده انجام شود و در صورت نیاز این بازرسی فردا نیز تا پاکسازی بازار از کالای قاچاق ادامه خواهد داشت.

    وی گفت: برنامه بازرسی و کشف کالای قاچاق طبق زمانبندی در تمامی اصناف در حال اجراست که نوبت بازرسی بازار IT روز 14 آبان مقرر شده است.

    میرمهدی خاطرنشان کرد: این بازرسی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

    رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، تأکید کرد: بازرسان برای پاک کردن بازار از کالای قاچاق به تمامی واحدهای صنفی مراجعه می‌کنند و در صورت مشاهده این کالاها هر گونه تخلف که بر عهده مسئول واحد صنفی است و با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

    وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی حتماً باید فاکتور رسمی برای کالاهای خود داشته باشند و به بازرسان ارائه کنند.

    میرمهدی اظهار امیدواری کرد با شدت گرفتن بازرسی‌ها در اصناف انتظار می‌رود در چندین مرحله به زودی بازار از کالای قاچاق خالی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر