انبار حاوی ۱۴۰ هزار کالای لوازم خانگی در شهرری کشف شد

عصر کالا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری از کشف یک انبار حاوی ۱۴۰ هزار قلم لوازم خانگی در شهرری خبر داد و گفت: یک فرصت ۱۰ روزه به این واحد صنفی برای فروش تمامی کالاها داده شده است.

انبار حاوی ۱۴۰ هزار کالای لوازم خانگی در شهرری کشف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مهدی کمال نیا روز پنجشنبه اظهارداشت: این کالاها در طرح مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده دادستان و نیروی انتظامی امروز (پنجشنبه) کشف شد.
    وی بیان کرد: یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و لوازم لوکس خودرو از جمله کالاهای کشف شده در این انبار است که ارزش ریالی آن به طور دقیق هنوز مشخص نشده است.
    رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری افزود: از آنجاکه این واحد صنفی از فروش کالاها امتناع کرده است برای عرضه کالاها به بازار مهلت داده شده که درصورت بی توجهی برخورد قانونی خواهد شد.
    کمال نیا ادامه داد: علاوه بر کشف این انبار، از هشت انبار دیگر نیز بازرسی انجام شد که مورد تخلفی یافت نشد.
    وی افزود: بازرسی از انبارهای شهرستان ری ادامه دارد و با هر نوع تخلف و احتکار اجناس مورد نیاز مردم برخورد بدون اغماض صورت می گیرد.
    رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری با بیان اینکه برخورد با محتکران به نفع مردم و بازار است عنوان کرد: بازرسی های تعزیرات در زمینه کالاهای مورد نیاز مردم در انبارهای ری تداوم دارد تا مردم بدون دغدغه کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.
    براساس آمار هزار و 100 انبار در سطح شهرستان ری وجود دارد که 80 درصد واردات و ذخیره سازی، 95 درصد لجستیک(مدیریت کالا) استان تهران را پشتیبانی می کنند و 60 درصد کالاهای کشور نیز در انبارهای این شهرستان ذخیره می شود.
    شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر