فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

انهدام انبار دپوی کالای قاچاق در کنگاور

عصر کالا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: ۴۹۸۶ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

انهدام انبار دپوی کالای قاچاق در کنگاور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران از کشف دو میلیارد و 350 میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

    سردار امان اللهی گفت: ماموران انتظامی شهرستان کنگاور در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کسب اخباری از منابع خبری مبنی براینکه شخصی با هویت معلوم اخیرا در امر قاچاق کالا فعالیت دارد، بصورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

    وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان با رصدهای اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق شدند.

    سردار امان اللهی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی، از انبار موردنظر بازرسی بعمل آورده که موفق به کشف تعداد 4986 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شدند، که بنا به نظر کارشناسان ارزش ریالی قاچاق مکشوفه 2 میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده است

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شده است، گفت: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی گردید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر