لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۴میلیارد ریال در اسلامشهر کشف شد

عصر کالا- اسلامشهر- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۴میلیارد ریال در شهرستان اسلامشهر خبر داد .

لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۴میلیارد ریال در اسلامشهر کشف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت : با توجه به اخبار واصله یک انبار کالاهای قاچاق در شهرستان اسلامشهر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    خانچرلی اظهار داشت: پس از اعزام ماموران انتظامی و با هماهنگی مقام قضائی به محل انبار کالاهای قاچاق 85 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.

    فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: طی این عملیات پلیس یک نفر به عنوان قاچاقچی کالاهای غیر گمرکی دستگیر و محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

    سردار خانچرلی در پایان اظهار داشت: با توجه به این که قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می رساند، پلیس غرب استان تهران با قاچاقچیان و قانون شکنان به شدت برخورد خواهد کرد وتمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه ای برطرف کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر