دولت باید قاطع تر عمل کند

تصاویر قاچاقچیان کالا را منتشر کنید

عصر کالا- رئیس اتحادیه لوازم خانگی در حاشیه افتتاحیه فروشگاه مرکزی TCL بیان داشت : شرایط برای شرکت های داخلی تولید کننده تلویزیون بسیار سخت است چرا که می بایست جهت رقابت با برندهای قدرتمند بازار همواره از لحاظ تکنولوژی به روز باشند.

تصاویر قاچاقچیان کالا را منتشر کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، رئیس اتحادیه لوازم خانگی در حاشیه افتتاحیه فروشگاه مرکزی TCL بیان داشت : شرایط برای شرکت های داخلی تولید کننده تلویزیون بسیار سخت است چرا که می بایست جهت رقابت با برندهای قدرتمند بازار همواره از لحاظ تکنولوژی به روز باشند.

    محمد طحان پور در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : باید در شرکت های تولید کننده به فکر افزایش کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش بسیار خوب باشند چرا که اگر می خواهند در این بازار بمانند باید، مسیر دشواری پیش رو خواهند داشت.

    طحان پور افزود : بدون شک در سایه حمایت از تولیدات داخلی می توانیم به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم به شرطی که تولیدکنندگان نیز به فکر افزایش کیفیت محصولات خود باشند تا خریداران را جذب محصولات خود کرده و دیگر شاهد خرید کالای قاچاق نباشیم.

    وی در ادامه در خصوص ادامه طرح کالای قاچاق گفت : همانطور که میدانید امسال مقام معظم رهبری تاکیید ویژه ای در خصوص کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی دالشته اند اما به نظر می رسد در ادامه طرح افرادی وجود دارند که زورشان بیشتر از دولت است و قصد متوقف کردن آن را دارند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد : ما ثابت کردیم که در حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام قد ایستاده ایم و پا پس نمی کشیم و نتیجه اش را نیز ملاحظه کردید.اما اینکه از ما انتظار دارند به خاطر یک تلویزیون واحد صنفی خود را جریمه کنیم ولی از فلان بندر، تریلی تریلی جنس قاچاق وارد شود تعجب بر انگیز است.

    طحان پور در پایان خاطرنشان کرد : باید امسال به صورت قاطع تری با متخلفین برخورد شود همانطور که در کشور چین و در فرودگاه های این کشور تصاویر قاچاقچیان را بر دیوارهای فرودگاه چسبانده اند.فکر می کنم برای ادامه مسیر مبارزه با قاچاق کالا به ارداه های قوی تری نیازمندیم که قلبشان برای تولیدات داخلی بتپد نه اینکه تنها زبانشان در دهان بچرخد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر