فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

دستگیری ۹۸ قاچاقچی طی ۴۸ ساعت گذشته در هرمزگان

عصر کالا- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق ۵۵ میلیارد ریالی و دستگیری ۹۸ قاچاقچی طی ۴۸ ساعت گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد.

دستگیری ۹۸ قاچاقچی طی ۴۸ ساعت گذشته در هرمزگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به دستگیری 98 قاچاقچی طی 48 ساعت گذشته در هرمزگان، گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در 48 ساعت گذشته موفق شدند 74 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

    وی افزود: با تلاش مأموران در مدت یادشده 407 هزار و 441 نخ سیگار، 6 هزار و 477 مترپارچه، 300 کیلوگرم چای، پنج دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 683 دستگاه لوازم خانگی، دو هزار و 691 دستگاه لوازم خودرویی، 23 هزار لیتر سوخت، سه هزار و 265 عدد لوازم آرایشی، 41 تن برنج، 12 هزار ثوب البسه، 9 رأس احشام قاچاق و ... کشف شد.

    این مقام انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در 48 ساعت گذشته 55 میلیارد و 915 میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا یک باند قاچاق کالا منهدم و 98 متهم نیز دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 117 پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد هشت پرونده بالای 100 میلیون تومان و 109 پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.

    ملکی قاچاق را برای استان و کشور خطر بزرگ امنیتی و اقتصادی دانست و عنوان کرد: تمام دستگاه‌های مسؤول باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر