کشف ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی و ورزشی قاچاق

عصر کالا- رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد از کشف ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی و ورزشی قاچاق خبر داد.

کشف ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خانگی و ورزشی قاچاق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد جواد قربانزاده رئیس کلانتری 176 حسن آباد گفت: شامگاه پنجشنبه هشتم اسفند ماه امسال ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده یکی از بلوار‌های اصلی منطقه حسن آباد به حرکت 4 خودرو نیسان آبی رنگ ظنین شده و آنان را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

    وی افزود: با تعقیب خودروها، ماموران مشاهده کردند که خودرو‌ها قصد دارند وارد یک سوله بزرگ شوند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با توقیف آن‌ها به بررسی مدارک محموله‌ها پرداختند.

    قربانزاده با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله خودرو‌ها لوازم ورزشی و خانگی قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی هستند، گفت: راننده خودرو‌ها دستگیر و همگی اظهار داشتند محموله متعلق به آن‌ها نیست و طبق سفارش فردی محموله را از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و برای متهم اصلی پرونده به شهر تهران به مقصد سوله انتقال داده اند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده نیز دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

    کلانتر محله حسن آباد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر