سه انبار لوازم خانگی در «کهریزک»کشف شد

عصر کالا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری از کشف سه انبار حاوی ۶ هزار و ۶۰۰ قلم لوازم خانگی در شورآباد کهریزک خبر داد و گفت: این کالاها بعد از نرخ گذاری جدید در بازار عرضه می شود.

سه انبار لوازم خانگی در «کهریزک»کشف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، مهدی کمال نیا روز پنجشنبه اظهار داشت: این کالاها در طرح مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده دادستان و نیروی انتظامی امروز (پنجشنبه) کشف شد.
    وی بیان کرد: یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم خانگی از کالاهای کشف شده در این انبارها است که ارزش ریالی آن به طور دقیق مشخص نیست.
    رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری افزود: بازرسی از انبارهای شهرستان ری ادامه دارد و با هر نوع تخلف و احتکار اجناس مورد نیاز مردم برخورد بدون اغماض صورت می گیرد.
    رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری با بیان اینکه برخورد با محتکران به نفع مردم و بازار است، عنوان کرد: بازرسی های تعزیرات در زمینه کالاهای مورد نیاز مردم در انبارهای ری تداوم دارد تا مردم بدون دغدغه کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.
    به گزارش ایرنا، براساس آمار یکهزار و 100 انبار در سطح شهرستان ری وجود دارد که 80 درصد واردات و ذخیره سازی، 95 درصد لجستیک(مدیریت کالا) استان تهران را پشتیبانی می کنند و 60 درصد کالاهای کشور نیز در انبارهای این شهرستان ذخیره می شود.
    کهریزک با جمعیت 58 هزار نفر از توابع شهرستان ری از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقرشهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر