با Leap Ware، ساعت هوشمند جدید کمپانی ایسر آشنا شوید

عصر کالا- روز گذشته کمپانی ایسر با برگزاری کنفرانسی اختصاصی در شهر نیویورک آمریکا، از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود پرده برداشت که در این بین، ساعت هوشمند جدید این شرکت موسوم به Leap Wear توجه حاضرین در این مراسم را به خود جلب کرد.

با Leap Ware، ساعت هوشمند جدید کمپانی ایسر آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ اسمارت واچی که از لحاظ طراحی، شباهت نزدیکی به ساعت های کمپانی «پبل» دارد و به تراشه حسگر زیستی MT2511 مدیاتک برای ردیابی فعالیت های فیزیکی و همچنین پردازنده MT2523 این شرکت برای افزایش توان پردازشی دستگاه مجهز شده است.

    این ساعت شیک و کاربرپسند به گونه ای طراحی و توسه داده شده که قادر است مواردی همچون ضربان قلب، میزان استرس، خستگی و مدت زمان قرارگیری در معرض اشعه فرابنفش خورشید را اندازه گیری کرده و به کاربر اطلاع دهد.

    گفته می شود که طول عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ کامل به سه تا پنج روز خواهد رسید. همچنین قرار است که این ساعت در بندهایی با ابعاد 42 و 20 میلیمتری روانه بازار شود که البته امکان تعویض بندها نیز برای کاربران فراهم شده است. این بندها در رنگ های آبی دریایی و قهوه ای روشن عرضه خواهند شد.

    متاسفانه این ساعت به سیستم عامل مرسوم گجت های پوشیدنی یعنی اندروید ور گوگل مجهز شده و از این رو، برای همگام سازی آن با گوشی های اندرویدی و یا آیفون های اپل می بایست اپلیکیشن Liquid Life ایسر را دانلود کنید. سپس از طریق این برنامه می توانید اهداف مدنظر خود را در حین ورزش برای ساعت تعریف کرده و در این زمینه با دوستان خود به رقابت بپردازید.

    شنیده ها حاکی از این است که عرضه این ساعت از ماه جولای و با قیمت 149 دلار آغاز خواهد شد و در نیمه دوم سال جاری میلادی و با کاهش قیمتی 10 دلاری، به 139 دلار خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر