پشتیبانی Google Maps از اپل واچ در آینده‌ای نزدیک

عصر کالا- شرکت‌های گوگل، آمازون، Ebay و تارگت به دلایلی نامعلوم، اپلیکیشن‌های مطرح خود را از روی فروشگاه نرم‌افزاری Apple Watch برداشتند و به پشتیبانی از این دیوایس در حال حاضر پایان دادند.

پشتیبانی Google Maps از اپل واچ در آینده‌ای نزدیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ اپلیکیشن Google Maps به تازگی، پشتیبانی از اپل واچ را از دستور کار روزمره خود حذف کرده است. ظاهرا برخی از نرم‌افزارها، دارای قابلیت استفاده بر روی ساعت‌های هوشمند نیستند. اگر شما از دارندگان اپل واچ هستید و از این تصمیم ناامید شده‌اید، باید بگوییم که غول دنیای جستجوگرها قول داده تا پشتیبانی از این محصول را به زودی به اپلیکیشن Google Maps بازگرداند.

    ظاهرا محدودیت‌های کاربردی موجود بر روی اپل واچ باعث شده تا این تصمیم توسط تیم توسعه گوگل اتخاذ شود و به جهت افزایش ویژگی‌ها و امکانات آن برای ساعت‌های هوشمند، Google Maps از فروشگاه نرم‌افزاری Apple Watch برداشته شده است.

    تعداد افراد استفاده کننده از اپلیکیشن Google Maps بر روی اپل واچ در حال حاضر مشخص نیست. اما عدم پشتیبانی ناگهانی و بدون اطلاع از این دیوایس در آخرین ورژن اپلیکیشن اشاره شده، کمی بی انصافی به نظر می‌رسد!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر