سامسونگ مشخص کرد که Gear S۳ بر روی دستگاه‌های سامسونگ، اندرویدی و iOS چه ویژگی‌هایی دارد

عصر کالا- سامسونگ درست است که علاقه زیادی به انحصار دارد اما در هر صورت محصولات خودش را برای این که بتواند تبلیغ زیر پوستی خوبی هم داشته باشد برای دیگر برند‌ها یا در اصل دیگر اکوسیستم‌ها بهینه خواهد کرد ولی این بدان معنا نخواهد بود که همه ویژگی‌های اصلی بر روی دیگر دستگاه‌های هم فعال است. در ادامه همراه باشید.

سامسونگ مشخص کرد که Gear S۳ بر روی دستگاه‌های سامسونگ، اندرویدی و iOS چه ویژگی‌هایی دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ سامسونگ لیستی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام قابلیت‌های اصلی Gear S3 بر روی دستگاه‌های فعال می‌شود. شما می‌توانید Gear S3 را با گوشی سامسونگ خود به صورت کامل تست کنید اما بر روی گوشی‌های اندرویدی یک سری قابلیت فعال است و جالب تر آن که زمانی که شما با آیفون یا در اصل دستگاه iOS خود ست کنید این قابلیت‌ها باز هم کمتر شده و صرفا شاید نیمی از ساعت برای شما فعال باشد.

    در این جدول، تیک سبز به معنای هماهنگی کامل – دایره سبز به معنای هماهنگی محدود و ضربدر هم عدم هماهنگی را نشان می‌دهد. به خوبی می‌توان دید تمام قابلیت‌ها بر روی دستگاه‌های سامسونگ فعال است. زمانی که به دیگر دستگاه اندرویدی وصل کنید، تماس، پیام و ایمیل به صورت محدود خواهد بود. بر روی دستگاه‌های iOS این محدودیت‌ها به مراتب زیاد تر می‌شود که در تصویر بالا کاملا گویاست!

    نظر شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر