اندروید ویر برای ساعتهای هوشمند پوست می اندازد

عصر کالا- گوگل قصد دارد تغییراتی در سیستم عامل خود برای ساعت های هوشمند ایجاد کند و نام آن را نیز از اندروید ویر به ویر او اس تغییر دهد.

اندروید ویر برای ساعتهای هوشمند پوست می اندازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، افرادی که از تازه ترین نسخه پیش نمایش سیستم عامل اندروید پی استفاده کرده اند، متوجه شده اند که گوگل در کدنویسی این سیستم عامل از عنوان Android Wear استفاده نکرده و به جای آن اصطلاح Wear OS را به کار برده که نشان دهنده تغییر در نام گذاری آن است.

    لوگوی مورد استفاده در این سیستم عامل نیز شاهد تغییراتی بوده وبه جای لوگوی قبلی که شباهت زیادی با ساعت داشت از حرف W استفاده شده است. البته گوگل خود هنوز در این زمینه اظهار نظر رسمی نداشته است.

    برخی منابع مطلع می گویند همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به Google I/O در ماه می یا اواخر بهار اطلاعات بیشتری در مورد سیستم عامل ویر او اس منتشر خواهد شد.

    عامل اصلی تغییر نام و پوست اندازی سیستم عامل اندروید ویر عدم استقبال و استفاده گسترده از آن در ساعت های هوشمند بوده است.

    این سیستم عامل در سه ماهه چهارم سال 2017 در میان پنج سیستم عامل محبوب مورد استفاده در ساعت های هوشمند جایی نداشت و بعد از سیستم عامل اختصاصی هواووی برای ساعت های هوشمند در رتبه ششم قرار گرفت. باید منتظر ماند و دید استراتژی جدید گوگل موفق از کار درخواهد آمد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر