سهم تایزن از اندروید ور در بازار ساعت های هوشمند پیشی گرفت

عصر کالا- آمارها نشان از این دارد که سهم تایزن سامسونگ در ساعت‌های هوشمند موفق شده تا اندروید ور گوگل را پشت سر بگذارد.

سهم تایزن از اندروید ور در بازار ساعت های هوشمند پیشی گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، گیر وی آر اولین ساعت هوشمند سامسونگ بود که در سال 2014 میلادی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ور سامسونگ راهی بازار شد. این ساعت هوشمند در سال 2014 میلادی راهی بازار شد و با وجود انتظار بسیاری برای نسل بعدی این ساعت هوشمند، سامسونگ سال گذشته تایید کرد که خبری از یک ساعت هوشمند جدید مبتنی بر اندروید ور نخواهد بود. سامسونگ بصورت رسمی اعلام کرد که تمام ساعت‌های هوشمند خود را همراه با سیستم‌عامل تایزن راهی بازار خواهد کرد.

    در حال حاضر سامسونگ سیستم‌عامل تایزن را در اغلب گجت‌های پوشیدنی خود مورد استفاده قرار می‌دهد. این پلتفرم حتی راه خود را به سوی لوازم خانگی هوشمند سامسونگ در کنار سایر گجت‌ها با قابلیت اتصال باز کرده است، از این‌رو می‌توان به روشنی دید که سامسونگ سیاست معقولی را در رابطه با تایزن در پیش گرفته است، چراکه آمارهای ارائه شده نیز نشان از برتری و موفقیت تایزن دارند.

    براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط استراتژی آنالیتیکس، سیستم عامل تایزن موفق شده تا طی سه ماهه اول سال جاری میلادی، اندروید ور را در بازار ساعت‌های هوشمند پشت سر بگذارد. آمارهای ارائه شده نشان از این دارد که تایزن نزدیک به 19 درصد از سهم بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار دارد که بالاتر از سهم 18 درصدی اندروید ور است. این برای اولین بار از سه ماهه‌ی چهارم سال 2015 میلادی است که تایزن موفق شده تا اندروید ور را پشت سر بگذارد.

    اپل واچ با در اختیار داشتن 57 درصد از سهم بازار، اقتدار بی چون و چرایی دارد که به این زودی‌ها توسط سایر پلتفرم‌ها قابل دست یافتن نیست. تایزن در دو سال اخیر رشد بسیاری خوبی را شاهد بوده، بطوریکه سهم آن از 6.7 درصد به 19 درصد افزایش پیدا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر