گجت پوشیدنی جدید سامسونگ گواهینامه بلوتوث دریافت کرد

عصر کالا- سامسونگ یک گجت پوشیدنی هوشمند جدید دارد که گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این دستگاه که با نام مدل SM-R۲۲۰ شناخته می‌شود، از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند.

گجت پوشیدنی جدید سامسونگ گواهینامه بلوتوث دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از انتخاب، سامسونگ یک گجت پوشیدنی هوشمند جدید دارد که گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. این دستگاه که با نام مدل SM-R220 شناخته می‌شود، از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند.


    استفاده از دستبند‌های هوشمند سلامتی و گجت‌های مشابه بسیار جذاب است؛ بنابراین سامسونگ نیز در تلاش است روی گجت‌های پوشیدنی متمرکز شود. دستبند جدید هوشمند گلکسی با شماره مدل SM-R220، می‌تواند یک دستگاه جدید ارزان قیمت Galaxy Fit باشد.

    دستبند‌های هوشمند معمولا برای ورزشکاران بسیار کاربردی محسوب می‌شوند، اما این نوع گجت‌ها می‌توانند برای افراد عادی نیز جذاب باشند چرا که بسیاری از شاخص‌های سلامتی را می‌سنجند. برای مثال دستبند‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند یک گروه جدید آمادگی جسمانی را بررسی کنند.


    هزینه این محصول جدید 40 یورو است، دارای صفحه نمایش اولد و 0.74 اینچی، ردیاب ضربان قلب، ضد آب و 6-7 روز عمر باتری است. این دستنبد‌ها در رنگبندی‌های سفید و سیاه و زرد عرضه می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر