ساعت Gear S۳ روت شد

آیا اندروید ور به ساعت سامسونگ خواهد آمد؟

عصر کالا- ساعت هوشمند Gear S۳ سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن کار می‌کند اما اخیراً چند توسعه‌دهنده وب‌سایت XDA موفق به روت کردن این ساعت شده و خبر از احتمال انتشار اندروید ور ۲ غیررسمی برای این ساعت داده‌اند.

ساعت Gear S۳ روت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ یکی از مزایای ساعت هوشمند سامسونگ رابط کاربری و حلقه چرخان این ساعت است که کار با آن را بسیار ساده می‌کند. اما سیستم‌عامل تایزن یک محدودیت بزرگ هم دارد و آن تعداد کم اپلیکیشن‌های شخص ثالث نسبت به اندروید ور گوگل است. حالا برخی هکرهای انجمن XDA-Developers موفق شده‌اند این ساعت را روت کرده و کاستوم ریکاوری TWRP را روی آن اجرا کنند. این هکرها با استفاده از فایل‌های سورس پردازنده Exynos 7270 این ساعت قابلیت نوشتن و خواندن روی فیرمور آن را فعال کرده‌اند که از نظر تئوری امکان نصب هر چیزی را روی آن فراهم می‌کند.

    هدف نهایی نصب اندروید ور روی گیر اس 3 است. این نسخه از اندروید ور در حال حاضر بسیار ناقص بوده اما برای کاربران این ساعت امیدوارکننده است. با نصب اندروید ور روی گیر اس 3 احتمالاً برخی قابلیت‌های آن را از دست خواهید داد اما در عوض دستیار هوشمند قدرتمند گوگل و اپلیکیشن‌های کاربردی بیشتری روی این ساعت قابل نصب خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر