سامسونگ ساخت یک گجت پوشیدنی جدید را تایید کرد

عصر کالا- هنوز مدت زمان زیادی از عرضه ساعت هوشمند Gear S۳ نمی‌گذرد و خبری هم از Gear S۴ نیست.

سامسونگ ساخت یک گجت پوشیدنی جدید را تایید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد یک گجت پوشیدنی جدید تولید و راهی بازار کند. این شرکت کره‌ای به تازگی از کاربرانی که در پروژه SmartLab Plus سامسونگ ثبت نام کرده‌اند، درباره ساخت یک گجت پوشیدنی جدید نظر سنجی کرده است.

    سامسونگ از کاربران خواسته تا نظرشان را درباره یک گجت پوشیدنی جدید و ویژگی‌های آن بیان کنند. البته به نظر می‌رسد که این شرکت نمی‌خواهد فقط یک ساعت هوشمند تولید کند و قصد دارد ویژگی‌های ورزشی بیشتری روی آن قرار دهد. گفته شده که این محصول جدید حداکثر راحتی را برای کاربران به همراه دارد و به شکلی ساخته شده تا افرادی که بدن کوچکی دارند هم با آن ارتباط برقرار کنند و حس خوبی از این محصول به دست بیاورند.

    محصول جدید سامسونگ قرار است چیزی بین ساعت هوشمند و یک مچ‌بند ورزشی باشد. در آخر هم به این موضوع اشاره شده که این گجت جدید می‌تواند فعالیت‌های ورزشی کاربران را زیر نظر بگیرد.

    حالا باید ببینیم که سامسونگ در آینده چه محصولی معرفی می‌کند. می‌دانیم که در آینده این شرکت می‌خواهد گوشی گلکسی نوت 8 را معرفی کند و در میانه شهریور ماه هم نمایشگاه IFA برگزار می‌شود. قطعا در این رویداد می‌توانیم شاهد محصولات مختلف باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر