به روز رسانی سامسونگ برای ساعت هوشمند

عصر کالا- شرکت سامسونگ به روز رسانی بزرگی برای ساعت هوشمند گیر اس ۲ منتشر کرده است که تغییرات گسترده‌ای در آن ایجاد می‌کند.

به روز رسانی سامسونگ برای ساعت هوشمند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سامسونگ به روز رسانی جدیدی برای ساعت هوشمند گیر اس 2 منتشر کرده است. این نسخه از به روز رسانی شامل تغییرات گسترده‌ای در این ساعت هوشمند شده است به طوری که سامسونگ یک بلاگ کامل را برای راهنمایی و توضیح درباره این به روز رسانی به آن اختصاص داده است. این به روز رسانی از طریق برنامه سامسونگ گیر قابل دسترسی است. در این نسخه، بهبودهایی در رابط کاربری و طرز عملکرد ساعت هوشمند گیر اس 2 صورت گرفته است که جان تازه‌ای به این دستگاه پوشیدنی خواهد بخشید.

    گیر اس 2 عملکرد فوق‌العاده‌ای هنگام ورزش دارد و اکنون برنامه سلامتی سامسونگ (Samsung Health App) مشاهده ضربان قلب و سرعت گام برداشتن را ساده تر کرده است؛ به طوری که تنها با نگاه کردن به صفحه نمایش ساعت هوشمند هنگام ورزش می‌توان این اطلاعات را مشاهده کرد. همچنین ویجت جدید در این ساعت که قابلیت انتخاب چند تمرین مختلف را دارد، دسترسی سریعتر به فعالیت مورد نظر را ممکن می‌کند. افزون بر این، اعلان‌های عدم فعالیت به طوری بازطراحی شده اند که در زمان نامناسب فعال نشوند.

    همچنین اکنون انتخاب‌های بیشتری برای استفاده از گیر اس 2 به عنوان کنترل از راه دور در نظر گرفته شده است و برنامه‌های اختصاصی برای کنترل تلویزیون و هدست واقعیت مجازی گیر وی آر منتشر شده است. علاوه بر این، سامسونگ با افزودن گزارش کامل درباره وضع آب و هوا که هر روز صبح به این ساعت هوشمند فرستاده می‌شود، کارایی آن را افزایش داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر