گوگل از پشتیبانی دوباره اپلیکیشین مپ برای اپل واچ خبر داد

عصر کالا- همانطور که مطلع هستید پشتیبانی از مجموعه‌ای از اپلیکیشین‌های کاربردی مورد استفاده در اپل واچ بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی و بطور کاملا ناگهانی قطع شده است، به طوری که گوگل، آمازون، ای‌بی و تارگت تمامی اپلیکیشین‌های اصلی خود را به دلایل نامعلومی از فروشگاه اپل واچ حذف کرده‌اند.

گوگل از پشتیبانی دوباره اپلیکیشین مپ برای اپل واچ خبر داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ در این بین اپلیکیشین گوگل مپ نیز دیگر برای اپل واچ در دسترس نیست. اگرچه بسیاری بر این باورند که نباید از اپلیکیشین‌ها بر روی ساعت‌های هوشمند استفاده کرد، با این حال قطعا بدون بهره‌مندی از این امکان، یکی از مهمترین مزایای ساعت‌های هوشمند نادیده گرفته خواهد شد.

    اما اگر از کاربران ساعت‌های هوشمند اپل هستید خبر خوشحال کننده این خواهد بود که گوگل از پشتیبانی مجدد گوگل مپ برای اپل واچ خبر داده است.

    ما پشتیبانی ساعت اپل را از آخرین انتشار iOS خود لغو کرده‌ایم، با این حال در آینده پشتیبانی از این اپلیکیشین از سر گرفته خواهد شد.
    به نظر می‌رسد دلیل عدم پشتیبانی گوگل مپ اضافه کردن برخی از قابلیت‌های محدود شده در نسخه مخصوص ساعت این اپلیکیشن بوده است، چرا که گوگل مپ در مقایسه با اپلیکیشین iOS از ویژگی‌های کمتری برخوردار است. با این که آمار دقیقی از تعداد کاربرانی که به طور منظم از گوگل مپ بر روی ساعت اپل خود استفاده می‌کردند مشخص نیست اما احتمالا با توجه به اینکه هیچ اطلاع رسانی در مورد حذف پشتیبانی این اپلیکیشین انجام نشد، به نظر می‌رسد که این تعداد خیلی چشمگیر نبوده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر