اپل هفته آینده از آیفون ۸ رونمایی می‌کند

عصر کالا- شرکت اپل خود را برای رونمایی از گوشی آیفون ۸ در هفته آینده آماده می کند.

اپل هفته آینده از آیفون ۸ رونمایی می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از پایگاه اینترنتی میرور، انتظار می رود گوشی آیفون 8 یا احتمالا آیفون ایکس بزرگترین گوشی ای باشد که در طی سال های گذشته از سوی شرکت اپل به بازار عرضه می شود.

    شرکت اپل خود را برای رونمایی از گوشی آیفون 8 خود در هفته آینده آماده می کند. انتظار می رود این گوشی بزرگترین گوشی هوشمند عرضه شده از سوی شرکت اپل باشد.

    با توجه به در پیش بودن سالگرد ده سالگی اپل، شایعات زیادی در خصوص مشخصه های بسیار متمایز مدل امسال گوشی اپل شنیده می شود.

    اپل دعوتنامه هایی برای اصحاب رسانه جهت حضور در مراسمی در مقر جدید این شرکت در کوپرتینوی کالیفرنیا ارسال کرده است. این مراسم روز 12 سپتامبر برگزار خواهد شد. انتظار می رود در این مراسم آیفون جدید رونمایی شود.

    این اولین رونمایی از یک گوشی آیفون در مقر جدید و عظیم شرکت آیفون موسوم به «اسپیس شیپ کمپس» خواهد بود. این مراسم رد ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز خواهد شد و انتظار می رود همچون سال های گذشته هزاران نفر از علاقمندان محصولات اپل در سراسر جهان به صورت مستقیم آن را تماشا کنند.

    انتظار می رود در این مراسم علاوه بر رونمایی از گوشی آیفون 8، اپل واچ 3 و ورژن جدیدی از اپل تی وی نیر رونمایی شود.

    پیش فروش گوشی جدید آیفون احتمالا از روز جمعه 15 سپتامبر آغاز خواهد شد و تا روز 22 سپتامبر بر روی قفسه فروشگاه های عرضه محصولات این شرکت قرار خواهد گرفت. شرکت اپل معمولا جدیدترین گوشی آیفون خود را در 2 هفته اول ماه سپتامبر رونمایی می کند که زمان خوبی برای آغاز فصل خرید کریسمس به شمار می رود.

    بر اساس شایعات، گوشی آیفون جدید در 3 نسخه 4.7 اینجی آیفون 7 اس، 5.5 اینچی آیفون 7 اس پلاس و 5.8 اینچی آیفون 8 عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر